Gå til innhold

Mentor for toppledere: Mange mener at risikoen ved å være sitt sanne jeg er for stor [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke lest artikkelen, og ser den dreier seg om kvinnelige ledere. Men generelt; Den ekstra hjerneenergien man bruker på å gjøre seg til, mener jeg man ville fått mye mer igjen for hvis man lot være å tenke på det, og heller bruke det på å gjøre jobben enda bedre. Og la de som dømmer reise sin egen sjø, og la de som vil følge en gjøre dét. Skjønner ikke hva problemet er.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Taurean skrev (3 timer siden):

Får ikke lest artikkelen, og ser den dreier seg om kvinnelige ledere. Men generelt; Den ekstra hjerneenergien man bruker på å gjøre seg til, mener jeg man ville fått mye mer igjen for hvis man lot være å tenke på det, og heller bruke det på å gjøre jobben enda bedre. Og la de som dømmer reise sin egen sjø, og la de som vil følge en gjøre dét. Skjønner ikke hva problemet er.

Hinter du til at sminke skaper dårlige ledere?

Lenke til kommentar
Taurean skrev (1 minutt siden):

Hehe, var det -sminke- alt dreide seg om i artikkelen?? :D

Jeg tolker " Den ekstra hjerneenergien man bruker på å gjøre seg til" som du skrev i den rettningen ja..
Jeg antar ingenting i artikkelen handler om å "gjøre seg til" eller sminke..

Lenke til kommentar
aklla skrev (8 minutter siden):

Jeg tolker " Den ekstra hjerneenergien man bruker på å gjøre seg til" som du skrev i den rettningen ja..
Jeg antar ingenting i artikkelen handler om å "gjøre seg til" eller sminke..

Gjøre seg til for meg er å late som man er noen andre enn den man egentlig er, i arbeidssituasjon. Det er fint å være profesjonell, men når man må late som at dumme spøker og kanskje selv mobbing er morsomt, for å bli likt, da er man på villspor. Da må man ha en sterk ledelse i ryggen, eller man må være profesjonell nok til å innføre møtevirksomhet, hvor man får sjans til å yte klar og tydelig kommunikasjon som legger et grunnlag for et respektfullt, åpent og ærlig arbeidsmiljø. Og kanskje individuelle møter med de som skaper mest disrupsjon og forstyrrende adferd hos andre.

Var mer sånne ting jeg mente ^^ Sminke bryr jeg meg ikke om. Bryr meg ikke om folk går i en søppelsekk. Det er resultatet og dynamikken som teller. Hvor godt miljøet fungerer. Kunsten! Ledelse er også kunst.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...