kuolseir Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 har en bil jeg hadde problemer med å starte i dag tidlig. ingen problem med booster. prøvde først å lade, når det var ca 13 volt prøvde jeg å starte, de funket ikke. gikk ned til 8-9 etter det. lot den stå å lade hele dagen, det var på omtrent 14 volt da, ville ikke starte. kom bare noen klikkelyder. målte ca 9 volt igjen etter det. bilen start igjen uten problemer med booster er dette tydelige tegn på defekt batteri eller kan det være noe annet jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Høres ut som defekt batteri. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Om det er orginalt batteri fra 2012 så er det nok kaputt ja. Lenke til kommentar
kuolseir Skrevet 27. april 2020 Forfatter Del Skrevet 27. april 2020 . står vertfall ford på det så regner med at det er orginalt. satser på å se på nytt batteri da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Husk å sjekke at bilen faktisk lader etter du har bytta batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå