Black Star Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Mitt spørsmål er ganske enkelt... Kan jeg gå ut i fra at "listepris" på Komplett.no er samme pris jeg finner på Datakjeden butikkene (tidligere Komplett butikkene). Vet at det ikke er samme firma lenger, men er dette en mulig service inntil Datakjeden får sine egne sider oppe å går? Hvis ikke... hvordan ligger Datakjeden i pris i forhold til Komplett.no? Skal kjøpe meg DVD brenner snart, og vil gjerne kjøpe det i en butikk hvis det ikke er mye dyrere. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er nok en ganske god pekepin i allefall.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) De stemmer ganske nøyaktig faktisk. En gang, før sidene til Datakjeden ble så innholdsrike som de er nå, stod det at de førte ca samme produkter som komplett til samme listepirs. Endret 30. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Aopen sin DVD+R(4x) koster feks. 999kr på expert Endret 30. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Squito Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg tror ikke det. Jeg kjøpte for et par uker siden mus og tastatur på Datakjeden i Tønsberg. Prisen var da 100 kr over listepris på komplett.no sine sider. Ser at det står på Datakjedens nettsider at de vil legge ut priser på hjemmesidene sine etterhvert. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg tror ikke det. Jeg kjøpte for et par uker siden mus og tastatur på Datakjeden i Tønsberg. Prisen var da 100 kr over listepris på komplett.no sine sider. Ser at det står på Datakjedens nettsider at de vil legge ut priser på hjemmesidene sine etterhvert. Merkelig, for når jeg var der (var riktignok rett etter omskiftningen) så brukte de Komplett.no sine sider til å vise frem utvalg og priser... Godt mulig det har forandret seg nå, men slik var det i hvertfall da. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bare å bruke prisguiden til hw.no Lenke til kommentar
arsi Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er ca10% forskjell i prisene i komplett.no og datakjeden, Datakjeden har 10% høyere priser enn komplett.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå