torbjornhb Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Hei. Usikker på om dette er riktig sted å spørre, så moderator må gjerne flytte tråden om det er feil sted. Jeg har nylig gått gjennom alle bildene mine og har sortert de på en ekstern harddisk. Jeg har lastet opp alle bildene til Google Photos, men det var allerede mange bilder der fra før jeg lastet opp hele biblioteket fra harddisken. Totalt er det rundt 60 000 bilder i GP. På iPhone/Mac og i iCloud har jeg kun ca. 5000 bilder. "Drømmen" min ville være å ha alle bildene begge steder, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjør dette uten at det blir duplikater av en annen verden. Jeg har nå eksportert alle bildene mine fra iCloud til den eksterne harddisken og slettet hver duplikat på denne. Jeg lurer på om jeg skal slette alle bilder fra både Google Photos og iCloud, for så å laste opp bildene fra den eksterne harddisken til Photos på Mac-en, og deretter bruke verktøyet for å laste opp goggle til å ta sikkerhetskopi av alle bildene. Noen tanker om dette? Jeg lurer også på hva som vil skje hvis jeg bare sletter alle bildene fra iCloud, og så importerer alle bildene fra den eksterne harddisken. Vil Google Photos sikkerhetskopiere alle bildene automatisk? Takknemlig for alle svar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå