maarstad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Satt og spilte NBA Live 2004 så plutselig ble skjermen svart et lite sekund. så var plutselig hele skjermen snudd sånn at oppgavelinjen lå på høyre side av skjermen. Kan jo ha tykket en av hurtigtastene til skjermkortet men vet ikke hvilken. Har Intel Extreme Graphics 2. Men pappa klikker hvis ikke dette er i orden til i morgen tidlig dette er nemelig jobb PCn hans. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Fikk lyst til å si at du kan sette skjermen opp ned, og håpe på at fattern din ikke merker det, men skal ikke spøke om det. Har nemlig en ganske sint fatter selv. Jeg har ikke peiling på hva som er feilen, men jeg legger inn et svar her slik at spørsmålet ditt havner øverst på lista igjen. Som en liten forsinka julegave, liksom Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det hele skjembildet som er opp ned eller er det bare start linjA? Hvis det er start linja kan du bare holde musa over den og dra den tilbake på plass. Hvis det er hele skjemen har jeg noen alternativer. 1: Hvis du har et lite program ned i task tray (ved klokka) som er for skjermkortet ditt, høyreklikk på det også skal det stå noe med 180 grader og sånt. Sjekk litt på dette, her kan du justere hvordan skjerm skal være satt opp. 2: Virus, sjekk med Trendmicro's Housecall 3: En liten bug, en reboot kan fikse dette Lenke til kommentar
rwu Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) har du et nyere nvidia/ati-kort: h.klikk skrivebordet->egenskaper->innstillinger->avansert->GeForceXXXX/ATIxxxx/->visningsretning->"liggende (0 grader rotasjon)" edit: klikk på en tom plass på oppgavelinja, og dra den ned på plass... (evt. h.klikk på oppgavelinja->egenskaper->...fjern haken "lås oppgavelinja" først) Endret 30. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe, fedre ja, husket en gang jeg hadde skrevet en sms på mobilen hans, så hadde jeg skrudd på ordliste, så han skjønte jo ingenting når han begynte å bruke den igjen, da klikket det for han, så klikket jeg fordi han klikket over en sånn liten filleting, vi kranglet lenge da Det er godt når man kommer i den alderen man føler for å ikke ta all den "buuullshittn" som foreldre prøver å slenge på deg... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe, fedre ja, husket en gang jeg hadde skrevet en sms på mobilen hans, så hadde jeg skrudd på ordliste, så han skjønte jo ingenting når han begynte å bruke den igjen, da klikket det for han, så klikket jeg fordi han klikket over en sånn liten filleting, vi kranglet lenge da Det er godt når man kommer i den alderen man føler for å ikke ta all den "buuullshittn" som foreldre prøver å slenge på deg... ...og _det_ hadde hva med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe, fedre ja, husket en gang jeg hadde skrevet en sms på mobilen hans, så hadde jeg skrudd på ordliste, så han skjønte jo ingenting når han begynte å bruke den igjen, da klikket det for han, så klikket jeg fordi han klikket over en sånn liten filleting, vi kranglet lenge da Det er godt når man kommer i den alderen man føler for å ikke ta all den "buuullshittn" som foreldre prøver å slenge på deg... ...og _det_ hadde hva med saken å gjøre? genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå