maarstad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Satt og spilte NBA Live 2004 så plutselig ble skjermen svart et lite sekund. så var plutselig hele skjermen snudd sånn at oppgavelinjen lå på høyre side av skjermen. Kan jo ha tykket en av hurtigtastene til skjermkortet men vet ikke hvilken. Har Intel Extreme Graphics 2. Men pappa klikker hvis ikke dette er i orden til i morgen tidlig dette er nemelig jobb PCn hans. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Prøv med et annet skjermkort/skjerm du. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Sorry men det er det eneste kortet/skjermen jeg har i huset akkurat nå og jeg må ha fikset det til i morgen tildilig!!! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Du kan vell lese og sånt right? Prøvd å gå inn på options elns på skjermkortet? På mit g4 ti4200 så kan jeg snu skjermen opp ned,forvrenge den osv. Det må da være en måte å endre det på i windows. Prøv deg fram Endret 30. desember 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du har ikke bare flyttet på oppgavelinjen da? Sørg for at ikke oppgavelinjen er låst (dette ser du når du høyreklikker på den) og dra den tilbake igjen.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ctrl + Alt + pil opp Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ctrl + Alt + pil opp hmmm fungerer ikke på min maskin i allefall Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ctrl + Alt + pil opp på min leser den opp og ned i et vindu Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har brukt hurtigtast Ctrl + Alt + pil opp på en maskin med Intel Extreme Graphics ettellerannet. Noen ganger ville det bare funke på skrivebordet (programmene måtte minimeres). På det kortet var hurtigtastene i tillegg: Ctrl + Alt + pil ned = snu på hodet Ctrl + Alt + pil venstre = oppgavelinje venstre side Ctrl + Alt + pil høyre = oppgavelinje høyre side Lenke til kommentar
snole Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Har sett akkurat samme spm på VG-forum. Ga fyren en link til en gammel post der noen hadde det samme problemet. Det hadde løst seg ved CTRL + ALT + Pil opp. Merkelig funksjon på skjermkortet. Sikkert lett å dra slike tastekombinasjoner ved et uhell når man spiller. Endret 31. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
Jobberistaten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Prøv AltGr + Pil Opp. Det skal fungere på Intel Extreme kort tror jeg ... (funker på min Soltek Qbic). Prøv også Venstre og Høyre pil. Hvis du har pivot skjerm er dette greit. Alternativet er jo å snu monitoren opp ned da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå