bjartewh Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Få spel gjer meg like varm om hjarterøtene som dei eg gir karakteren 7 av 10. FEATURE: Desse spela er som «comfort food» for meg 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Føler at nye RE3 remake er en 7 av 10. Det er ikke ett like bra spill som fjorårets RE2 remake, men er likevel ett kanongøy spill å frese gjennom igjen og igjen. Har selv til nu 6 gjennomspillinger. Har en storebror som har over 200 timer i spillet og det uten å ha spilt resistance modusen. Av spillene fra denne artikkelen så gledet jeg meg veldig til å spille Days Gone. Var dog litt skuffet da jeg fikk se annmeldelser, men også at spillet har ytelsesproblemer, særlig på originale PS4. Håper at spillet får en pc versjon i framtiden, eventuelt at det blir oppdatert for å kunne kjøre 60 bilder i sekundet på PS5. Klarer bare ikke å spille spill i 30fps lenger. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 Eg har ikkje fått spelt RE3 ennå, men kan godt tenkja meg at det kan gli inn i sjuarnisjen, ja. RE2 var GOTY19 i mi bok, så her må eg hiva meg rundt sporenstreks. ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Fin artikkel og morsom lesing! Flere spill her jeg aldri fikk prøvd, men husker The Saboteur fristet i sin tid. For egen del tror jeg det er Conan Exiles som tar den plassen. Et 7/10-spill (på gamer) jeg ikke hadde noen forventninger til og fikk gratis på PS Store og der jeg tross en del store mangler i spillet opplevde en utforskningsglede jeg ikke kan komme på å ha hatt i lignende spill. Endret 26. april 2020 av herzeleid 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Kanskje spelet eg spela pr dags dato etter å ha snipet det på salg på PS. Assassins Creed Origins.. Ser Gamer ga det ein karakter 6/10, men eg meiner det fortjener fint ein 7/10. Bedre verden enn Odyssey, men dessverre litt dårligere gameplay, combat system og historie. Oddyssey for meg er eit 8/10 spel.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Saboteur husker jeg at jeg spilte en hel del. Eneste ordentlige kritikkverdige der var vel DLCen som basically var «unlock boobs». Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Hvordan det er mulig å gi Days Gone 5 er for meg uforstålig det er en av de best spille jeg har spillt, en 9 fra meg! 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 LA Noire.. Det har jeg ikke spilt på en veldig lang stund. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg elsker the saboteur Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Helt enig, 10/10 fra meg og det spillet jeg har brukt desidert mest timer på de siste årene! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Har The Saboteur stående i hylla her faktisk, plukket det med meg fra brukt kurven hos Gamestop for noen år siden =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå