TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Jeg har problemer med å åpne Ps samfunn på ps4. Får bare dette vasrlet opp. Er det noen andre som har problemer med dette? ?? Selve nettet fungerer helt fint. ? Endret 25. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Sjekk om du mangler en systemoppdatering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 Psykake skrev (4 minutter siden): Sjekk om du mangler en systemoppdatering. Sikkert mulig, jeg får sjekke det ut om du har rett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 (endret) En ting jeg har legt merke til hvis systemet trenger systemoppdatering, da mister jeg tilgjengeligheten til nettverket. Det har jeg opplevd på både Ps3 og Ps4. Uansett så skal jeg nå prøve Psy sin forslag. Endret 25. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 Psykake skrev (2 timer siden): Sjekk om du mangler en systemoppdatering. Nå har jeg prøvd forslaget ditt. Fortsatt samme problemet. ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Nå har jeg også kontaktet Playstation Support om dette problemet. Endret 25. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg har hatt samme problemet siste par dagene. Virker som at de gir litt blaffen. De har til og med satt sluttstrek for mobilappen. Forståelig at communities er uinteressant for de fleste, men for meg er det en veldig viktig arena for å finne bra folk å spille med. Hvis de fjerner communities, så får nok Facebook-grupper og kanskje Reddit et oppsving, men tviler på at det blir like lett å komme i kontakt med de rette folka. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 (endret) BVB09 skrev (5 timer siden): Jeg har hatt samme problemet siste par dagene. Virker som at de gir litt blaffen. De har til og med satt sluttstrek for mobilappen. Forståelig at communities er uinteressant for de fleste, men for meg er det en veldig viktig arena for å finne bra folk å spille med. Hvis de fjerner communities, så får nok Facebook-grupper og kanskje Reddit et oppsving, men tviler på at det blir like lett å komme i kontakt med de rette folka. Jah, hvem vet. Jeg liker også communitiene. Kjedelig hvis de blir borte for godt. ?? Når jeg prøvde å sende dem e-post eller besøker siden demmes så får jeg en varsel. Forståelig at dem har mye å gjøre nå fortiden. Endret 26. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 Skrudde akkurat på Ps4, nå virker samfunnene som de skal. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 Det fungerte en liten stund, og nå fungerer det ikke igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april 2020 Forfatter Del Skrevet 27. april 2020 Nå oppdager jeg at dette problemer kommer og går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. april 2020 Forfatter Del Skrevet 28. april 2020 Er det flere enn bare meg og @BVB09 som har hatt dette problemet i det siste? ? Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Vært i kontakt med folk i andre land som har samme problemet. Og dette begynner virkelig å bli et problem. Jeg må legge hovedkontoen min i dvale til jeg får tilgang til communities igjen, og så må jeg spille med folk på et lavere nivå med en annen konto ? jeg frykter virkelig at dette er begynnelsen på slutten for communities. Da vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil gjøre det utrolig krevende å finne de rette folka, og vil i hvert fall bli veldig tidkrevende, jeg får ikke spilt så mye jeg vil med hovedkontoen osv ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Nå har jeg fått svar fra Playstation. Endret 1. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Ca, et kvarter siden sjekket jeg samfunnene. Så er samme problem tilbake igjen. ?? Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Har stort sett fungert for meg det siste døgnet. Virker lovende. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 BVB09 skrev (2 timer siden): Har stort sett fungert for meg det siste døgnet. Virker lovende. Som jeg sa, det kommer og går. Vi få se hvor lenge det varer. ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) Nå opplever jeg at jeg kan fint se en ny samfunn hendelse er blidt skrevet, men jeg får ikke lov å åpne samfunnet. Får samme varsel som jeg tidligere har vist i denne tråden. Jeg føler dette problemet blir bare verre og verre ?? Endret 2. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2020 Nå virker det som om dem faktisk har fikset problemet. Har ikke hatt problemer med dette nå ca uker sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå