El burro Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Et ustabilt regimeskifte i Nord-Korea akkurat nå er helt sikkert den medisinen som verdensamfunnet trenger!... 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Dersom jeg var diaktator og følte meg usikker på min makt-basis, så ville jeg for sikkerhet skyld sette ut rykter om min død/alvorlige sykdom. Da ville jeg kunne identifisere mulige konkurrenter om makten. Så ville jeg "friskne til" og kutte hodet av dem som stakk hodet ut. Mao gjorde noe lignende: han oppfordret til kritikk - for så å ta dem som hadde kritikk på hjertet. Endret 26. april 2020 av lada1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Får håpe at dersom han har dødd så blir det et bedre lederskap i Nord-Korea. Man vet aldri hvordan det eventuelt blir, men jeg håper virkelig at det landet etterhvert blir modernerisert og at demokrati og frihet kommer til det landet.. Den sekten av en familie som Kim-klanen står for bør fjernes med roten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Håper ikke at det der en en fake news. Jeg personlig bryr meg ikke om hvordan man fjerner slike diktatorer, hive dem i psykiater, fengsle dem, sende dem til pluto, ***pe dem, osv. Endret 26. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (4 minutter siden): Håper ikke at det der en en fake news. Jeg personlig bryr meg ikke om hvordan man fjerner slike diktatorer, hive dem i psykiater, fengsle dem, sende dem til pluto, ***pe dem, osv. Problemet er at vedkommende som erstatter han kan være verre. Men jeg er helt enig i at man bør avskaffe diktatur. Lenke til kommentar
Wer2w Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg ser en mulighet for at Nord Korea åpnes opp nå. Hva som har skjedd med Kim Jong, kan være alt fra likvidert til sykdom. Vi får se, vi får se! Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 Norsk ekspert misstenker Covid-19 https://www.dagbladet.no/nyheter/norsk-ekspert-mistenker-covid-19/72401175 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 Sitat Sørkoreansk sikkerhetsrådgiver: – Kim Jong-un er i live og frisk https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/zG25WO/soerkoreansk-sikkerhetsraadgiver-kim-jong-un-er-i-live-og-frisk Om dette er gode eller dårlige nyheter er jeg ikke helt sikker på, men om det er sant, så vil i det minste Nord-Korea fortsette som før på godt og vondt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Angivelig fra den koreanske-kinesiske grensen: Disse er vel kinesiske våpensystemer på vei inn i Nord-Korea. Ser blant annet noen S-300 lignende kjøretøy der, så antar da at man frykter angrep fra luften. Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Det er nå 16 dager siden Kim Jong-Un sist var sett i offentligheten. Men det er ikke første gang Kim Jong-Un forsvinner på mystisk vis. I 2014 forsvant han i 40 dager sammenhengende (03.09.2014-14.10.2014) I 2012 forsvant han i 24 dager sammenhengende (07.06.2012-01.07.2012) I 2011 forsvant han i 29 dager sammenhengende (28.07.2011-27.07.2011) Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) 7 hours ago, superfastjellyfish said: Det er nå 16 dager siden Kim Jong-Un sist var sett i offentligheten. Men det er ikke første gang Kim Jong-Un forsvinner på mystisk vis. I 2014 forsvant han i 40 dager sammenhengende (03.09.2014-14.10.2014) I 2012 forsvant han i 24 dager sammenhengende (07.06.2012-01.07.2012) I 2011 forsvant han i 29 dager sammenhengende (28.07.2011-27.07.2011) Noen som har data på om disse periodene ble etterfulgt av utrenskninger/henrettelser? Dersom jeg var en slik diktator, så ville jeg vente litt med henrettelser etter et forsvinningsnummer for slik å kamuflere dette trikset. Startet jeg straks med henrettelser etter forsvinningen, så ville det bli vanskeligere med hell å repetere trikset. Endret 28. april 2020 av lada1 Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) Man går aldri tom for rykter tydeligvis: Kim Jong Un confirmed braindead after subscribing to the Daily Telegraph Former North Korean leader Kim Jong Un has today been officially declared braindead after it was revealed that he had recently taken out a subscription to the Daily Telegraph. “Oh no, we’re being overtaken by Sharia Law! Ugh wind turbines are turning our children into Lebanese gangs.” Kim was heard mumbling in sure signs that there was zero brain activity left. Endret 30. april 2020 av superfastjellyfish 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Morsomt. Eneste positive med Nord-Korea er humoren man kan ha på bekostning av de. Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Enda et rykte: Kim Jong-un's secret visit to Disneyland under false identity exposed KIM JONG-UN was feared to be dead by world officials and the public earlier this week - but since the North Korean leader's reemergence on Friday, unearthed accounts reveal a top secret mission to take him to Disneyland. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 superfastjellyfish skrev (25 minutter siden): Enda et rykte: Kim Jong-un's secret visit to Disneyland under false identity exposed KIM JONG-UN was feared to be dead by world officials and the public earlier this week - but since the North Korean leader's reemergence on Friday, unearthed accounts reveal a top secret mission to take him to Disneyland. Skal dette være et seriøst rykte? Skjønte at forrige linken du postet var satire, men ser ikke ut til at dette er det. Høyst usannsynlig føler jeg da. For det første er det vanskelig for han å holde seg anonym. Liten tjukk mann med artig hårfrisyre og sikkert en drøss med vakter. For det andre så tviler jeg vel på at Disneyland har hatt åpent pga Covid-19. Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Comma Chameleon skrev (8 minutter siden): Skal dette være et seriøst rykte? Skjønte at forrige linken du postet var satire, men ser ikke ut til at dette er det. Høyst usannsynlig føler jeg da. For det første er det vanskelig for han å holde seg anonym. Liten tjukk mann med artig hårfrisyre og sikkert en drøss med vakter. For det andre så tviler jeg vel på at Disneyland har hatt åpent pga Covid-19. Haha jeg trodde det var en satisk artikkel, men når jeg leser den nøyere så ser det ut som at det var fra når Kim Jong-Un var 8 år gammel, altså ikke relatert til at han har vært borte ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 superfastjellyfish skrev (27 minutter siden): Haha jeg trodde det var en satisk artikkel, men når jeg leser den nøyere så ser det ut som at det var fra når Kim Jong-Un var 8 år gammel, altså ikke relatert til at han har vært borte ? Da forstår jeg mer, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå