Gå til innhold

Paladin i Diablo II?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hoho nå fikk jeg en god latter, ser ut til at flere enn jeg trodde har meninger om dette. Men over til topicen, når diablo 1 ble laget fokuserte blizzard på karakterer som faktisk har eksistert, ihvertfall i mytologien. Derfor beklager jeg at jeg ikke oppfattet at blizzard har laget en egen verden i 2ern.

Og til DavidH, det jeg mente er at trollmenn, ifølge gresk historie har eksistert, men ikke kvinner og i tillegg sa jeg at hun så ut som en sigøyner. Men dette er egentlig ikke så nøye, nå forstår jeg at blizzard har laget sin egen historie.

Til PandaMartin helt enig med deg, det ser oppriktig talt helt latterlig ut!!!

Hvis blizzard skulle lage sin egen verden rundt dette, kunne de ha funnet opp andre karaktere og ikke rett og slett stjele fra rundt omkring i verden!

Jeg er også enig at viking kunne godt ha replacet barbaren.

Og til slutt Mr.Lee, JA Barbarene stammer orginalt fra det persiske området, du har kanskje hørt om Djengis Khan?

Og en paladin som neger er totalt latterlig, med tanke på at blizzard har stjelt det fra fransk historie, burde de ha laget ham hvit etter min mening!

Godt nyttår (eller om 6 og en halv time :xmas: )

Lenke til kommentar

djengis khan fra persia? jaha. da har du en VID oppfatning av hva persia var :), som Elyas Machera sa så fint, Ghengis Khan = Mongolia.

dessuten påpekte jeg vel bare at vikinger også kunne regnes som barbarer, hvis du trengte en unnskyldning for hvorfor barbaren i D2 var fra nordlige områder... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...