MrLee Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 men man må ikke bruke D&d boka som lexicon over fantasy raser heller da... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Idiotisk tråd detta her, hvem bryr seg. Er det så farlig om han er svart, hvit, rød eller grønn?? Det bryr ikke meg i hvertfall... EDIT:skriveleif Endret 31. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
GrammatonCleric Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 hoho nå fikk jeg en god latter, ser ut til at flere enn jeg trodde har meninger om dette. Men over til topicen, når diablo 1 ble laget fokuserte blizzard på karakterer som faktisk har eksistert, ihvertfall i mytologien. Derfor beklager jeg at jeg ikke oppfattet at blizzard har laget en egen verden i 2ern. Og til DavidH, det jeg mente er at trollmenn, ifølge gresk historie har eksistert, men ikke kvinner og i tillegg sa jeg at hun så ut som en sigøyner. Men dette er egentlig ikke så nøye, nå forstår jeg at blizzard har laget sin egen historie. Til PandaMartin helt enig med deg, det ser oppriktig talt helt latterlig ut!!! Hvis blizzard skulle lage sin egen verden rundt dette, kunne de ha funnet opp andre karaktere og ikke rett og slett stjele fra rundt omkring i verden! Jeg er også enig at viking kunne godt ha replacet barbaren. Og til slutt Mr.Lee, JA Barbarene stammer orginalt fra det persiske området, du har kanskje hørt om Djengis Khan? Og en paladin som neger er totalt latterlig, med tanke på at blizzard har stjelt det fra fransk historie, burde de ha laget ham hvit etter min mening! Godt nyttår (eller om 6 og en halv time ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ghengis Khan var fra Mongolia. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg liker å se på barbarene som skandinaver.. vi er en del høyere og større i skandinavia i forhold til mange andre land.. vikingene var jo tilnærmet barbarer ? store økser Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 djengis khan fra persia? jaha. da har du en VID oppfatning av hva persia var , som Elyas Machera sa så fint, Ghengis Khan = Mongolia. dessuten påpekte jeg vel bare at vikinger også kunne regnes som barbarer, hvis du trengte en unnskyldning for hvorfor barbaren i D2 var fra nordlige områder... Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Samme om han er neger eller hvit vel ? Uansett er han favoritt char'en min. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det eneste som er synd med Paladin er at han ikke har passive skills... Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 haha morsom thread... har ikke lagt merke til at paladinen er neger engang, jeg, men mulig han er det. uansett bryr det meg midt på ryggen Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 aura er vell på en måte passive skill ? du slipper å bruke den.. bare ha den aktivert.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, ikke helt, man kan jo bare ha på en av gangen. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men man må ikke bruke D&d boka som lexicon over fantasy raser heller da... nei, det kan godt være, men min oppfatning av dverger stemmer bedre med d&d regelboka enn med filmen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Siden dvergene som blir brukt i D&D har opprinnelse i Tolkiens verker burde de ligne på dem. En annen ting er jo at det er D&D filmen, da burde de jo ligne... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 D&D filmen var så feil på så mange måter at den må man egentlig bare se bort ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå