Xticy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) En venn av meg skal ha ny pc til omkring 4-5k han trenger ikke: skjerm,HK, og cpu. det skal være et amd basert system,noen anbefalinger? alle delene skal være kjøpt fra samme sted! Endret 30. desember 2003 av Xticy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Han trenger ikke HK og CPU, men det skal være AMD basert? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det som gjør det til AMD basert system er jo cpu og hovekort! Det han trenger er altså minne,skjermkort, lydkort og eventuelt netverkskort? Si hvilket hovedkort og cpu han har du... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kjekt å vite hva slags hk han har, slik at det blir litt lettere å plukke ut ram. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 vis det er amd basert har man normalt sett annen ram enn p4. han skal ha HK`et og cpuen min.... det kan gjerne bli billigere også, det skal kun brukes til need for speed:underground osv Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) vis det er amd basert har man normalt sett annen ram enn p4.han skal ha HK`et og cpuen min.... det kan gjerne bli billigere også, det skal kun brukes til need for speed:underground osv AMD og Intel bruker begge samme typr ram. Vi må vite om det er et gammelt HK som støtter sdram, eller om det er ett nyere som støtter DDR ram. Hva slags prosessor har han da? Endret 30. desember 2003 av Falcon_ Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) at begge kjører på ddr ram er jeg fullstendig klar over, jeg siktet til det at timings er viktigere for amd enn p4... han skal ha en xp2500@2300mhz.. HK er et nf7 v 2.0 Endret 30. desember 2003 av Xticy Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 anbefaler ; 512 twinmos twister ( billig og bra. 1000,- komplett.no ) Sapphire Radeon 9600 pro ( fireblade ? om det selges enda ) lydkort? hm.. har ikke nf7 soundstorm eller bare nf7-s ? nettverkskort.. samme det.. billig.. det meste fungerer jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå