runeah Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Til alle dere som sikler på de 3 vinduers lepont kabinettene: de er på tilbud til 1395,- på digital impuls i oslo. Det er INGENTING galt med de. www.digitalimpuls.no eller Møllergata, Oslo! (jeg vet kabinettet ikke er på siden men send en mail dere) Rune (meget fornøyd eier av Lepont 201b T3) Endret 30. desember 2003 av runeah Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Siklet selv så lenge at jeg bestilte det fra Microplex for 1445kr. i går. Så det var ikke så stor forskjell da. Men det er et fint kabinett Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sikler ikke... Har LianLi..... heheh... (ironi)... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ' date='31/12/2003 : 06:41'] Sikler ikke... Har LianLi..... heheh... (ironi)... Det er en ting du ikke vet, og det er at du er en poet. Men men. Det (jeg skrev) var VELDIG off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå