Taurean Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Så jeg har begynt å leite etter gode humorfilmer. Det kan godt være litt obskure filmer, kanskje med litt drama eller eventyr, litt andre elementer blandet inn, men det bør være minst 60-70% humor. Noen filmer jeg har sett og ledd godt av: Frykt og avsky i Las Vegas Gretne gamle gubber The sting Mannen med nakne pistol-filmene (da var jeg ung) My name is Trinity They call him Bulldozer (Bud Spencer har noen morsomme filmer, men finner ikke flere nå) Asterix-filmene, både tegnefilmene og skuespill-filmene Kommer ikke på flere akkurat nå. Endret 25. april 2020 av Taurean 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Har sett halve "last laugh" som ligger på netflix nå, jeg lo et par ganger. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 De jeg kom på i farten om du vil pisse på deg av latter 3 1 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Kjekk tråd, som trenger litt mer mat Her er noen tips (som ikke alt er nevnt): - A fish called Wanda - Groundhog Day - What about Bob? - Monty Python and the holy grail - Bruce Almighty - There's something about Mary - Caddyshack - Money Talks - My cousin Vinny For en kjappis: Standup med Bill Burr. For eksempel denne: 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Dum&dummere og stepbrothers er også filmer som er verd å nevne. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Liker du mannen med den nakne pistol triologien er filmen "Airplain" et must. En klassiker og burde være på alle filmer du må se før du dør lister. 1 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Taurean skrev (På 25.4.2020 den 2.59): Så jeg har begynt å leite etter gode humorfilmer. Det kan godt være litt obskure filmer, kanskje med litt drama eller eventyr, litt andre elementer blandet inn, men det bør være minst 60-70% humor. Ut i fra det du har beskrevet/etterlyst, samt noen av filmene du er glad i, så kan det jo tenkes (usikker om du har sett dem eller ei) at disse filmene her, kan være noe i din gate: Without a Clue (1988) Who's Harry Crumb? (1989) The 'Burbs (1989) Diggstown aka Midnight Sting (1991) The Visitors (1993) Kingpin (1996) Romy and Michele's High School Reunion (1997) Beverly Hills Ninja (1997) The Man Who Knew Too Little (1997) De jeg kom på, for øyeblikket. Uansett, humor er jo så ulikt fra person til person, men hatt mye glede av disse komediene opp gjennom årenes løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå