sh4rp Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Min største styrke er..: å snoke på nettet eller i bøker Finner alltid det andre ikke finner, om det er jobb-tech, slektsforskning, historie, osv.. Alle caser hvor det kan researches digitalt trigger meg Jobber med automasjon og elektro til vanlig. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Detektiv, etterforsker. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Journalist (gravejournalist) er også en. Vurdert å prøve deg som frilanser gjennom upwork eller mturk? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 (endret) Der forsvant 7 innlegg. Vennligst fokuser på trådens tema, og kom med råd/tips. Angrep på andre brukere tolereres ikke, og er på ingen måter til hjelp for trådstarteren. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 27. april 2020 av Uderzo 3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 sh4rp skrev (På 25.4.2020 den 0.53): Min største styrke er..: å snoke på nettet eller i bøker Finner alltid det andre ikke finner, om det er jobb-tech, slektsforskning, historie, osv.. Alle caser hvor det kan researches digitalt trigger meg Jobber med automasjon og elektro til vanlig. Dette er ei stor styrke i nesten alle yrker, ingen kan huske alt så det å raskt kunne finne relevant og korrekt informasjon er ein stor fordel enten du er jurist som må leite opp rett paragraf, programmerer som skal feilsøke ei kode, eller i ein generell rådgiverjobb. Eg er heilt sikker på at også innafor automasjon og elektro er ein stor styrke å kunne søke opp korleis andre har løyst forskjellige oppgåver før, særleg om du kjem litt opp i karrierestigen og jobbar meir med planlegging og mindre som utførande. Den praktiske utfordringa med denne styrken er at den langt på veg er vanskeleg å dokumentere i ein jobbsøknad. Det vil derfor være ein stor fordel å ha formell utdanning som grunnlag for den aktuelle jobben. Det er fristande å foreslå Quiz-master som det ideelle yrket for deg, men det er nok vanskeleg å livnære seg på det. Kva med bibliotekar? Då jobbar du med å finne og sortere informasjon. Eller diverse veiledarstillingar? I ei slik stilling vil du hovudsakleg ha ansvar for eit fagområde, men det å vite om tilstøytande fagfelt er ein stor fordel. Til dømes om du jobbar som studieveileder så er det ein styrke at du i tillegg til å vite alt om utdanninga også klarer å finne ut av jobbmuligheiter, lønnsforventningar, osv. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Bibliotekar med søking som spesiale! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Bygg videre på din eksisterende kompetanse; https://www.uia.no/studier/mekatronikk-ingenioerfag Her er det potensielt veldig mye undersøking etter gode løsninger, effektivt design og produktjakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå