Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Jeg tror det kalles rakettparkett. Tøøøøørr Endret 31. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg tror det kalles rakettparkett. Tøøøøørr LOL Tror nesten du har rett der gitt Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hva i alle dager har parketten med denne topic'en å gjøre? vi skal snakke om rakjette og pils her, ikke golvet! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ingen fyrverkeri i år nei ... men jeg har en halvliter med vodka da som skal kompensere litt Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 har ca 8 0.5 tuborg bokser liggende til kjøling, men jeg gjør nok som i fjor, vente med å sprette til klokken er 00.45 når alle rakettene (minus dem jeg skal spare på til div anledninger ) har blitt skutt opp. Så du har tenkt å bli drita litt lenger ut på natten når folk begynner å bli lei og går hjem? (regner med du skal på fest elns) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hvem har sagt jeg skal bli drita? det går vel an å nyte pilsen uten å drikke så mye at man mister hodet og mageinholdet, dessuten den gjengen jeg skal være med i morgen har heller ikke tenkt å sprette flaskene før rakettene er skutt opp, så jeg havner i godt selskap selv om jeg begynner sent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har verken kjøpt fyverkeri eller drikke, men brukt pengene mine på presanger til damen 1 år as we roll into the new year Håper noen av de drita vennene mine blir mildt skadet eller vettskremt når de skal fyre opp alt kruttet sitt. Alkohol og eksplosjoner er en særdeles dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Eksplosjoner og alkohol er ikke å ille. Det har seg slik at hvis du skulle være så uheldig og bli truffet av andre sitt fyrverkeri, så gjør det mindre vondt hvis du har litt promille. Er det derimot deg selv som er ansvarlig for eksplosjonen som følge av alkohol, har man bare vært dum... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ingen fyrverkeri i år nei ... men jeg har en halvliter med vodka da som skal kompensere litt dety har jeg og Eksplosjoner og alkohol er ikke å ille. Det har seg slik at hvis du skulle være så uheldig og bli truffet av andre sitt fyrverkeri, så gjør det mindre vondt hvis du har litt promille. Er det derimot deg selv som er ansvarlig for eksplosjonen som følge av alkohol, har man bare vært dum... men det er mange som har den kombinasjonen imorgen... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva bør jeg kjøpe av drikke tro? Hva synes dere. Tror det blir en sixpack ringnes eller tuborg og noen smirnof. Orker ikke å begynne å skaffe sprit nå ass Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva slags parkett er det der? Ser ut som tarkett spør du meg... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva bør jeg kjøpe av drikke tro? Selv har jeg kjøpt en fourpack med Smirre ICE, har noen Carlsberg igjen fra forrige fest, også fikk jeg schampis og rødvin fra jobben til jul, så den renner vel også ned. ... og en Kopparbergs til maten. Noe sprit utover de ICE'ene holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kjøpte noe pang pang biler på lørdag, men de brukte vi til ett Formula 1 Race! 25kr kjøpte og noe smågreier, kanlloppleg til 15kr! her ingenting igjenn til i kveld! stjeler nok noen hos mamma når jeg går ut! hun tør ikke skyte dem opp alikavell! va og på butikken i går å handla (handla faktisk) inn 18x0.33 Hansa Pilsner! holder lenge det! håper det blir noe nachspiel og ja! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har kjøpt ikkeno, for det er så sabla kaldt å sende opp ting i 15 minusgrader, og ****** irriterende å miste lightern i snøen (selv om det ikke er noe snø). :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Absolutt ingenting. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 har kjopt jeg.. noen raketter pa europris og stjerneskudd.. slike store.. 300kr er ikke allverden.. maatte jo kjoepen noe Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kjøpt to stk xplosive batterier. Gidder ikke bruke så mye penger på raketter da alle andre har det. Kjøpt 6 0,5 bokser og 16 0,33 flasker Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Folka jeg skal til kjøpte en svær pakke til 1000 kroner. Mye festlig der gitt Selv kjøpte jeg en liten pakke til 279 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er så mange andre i venneflokken som skal fyre opp raketter så raketter gidder jeg ikke å bruke penger på. Nei, takke meg til M.Asti, sixpack Hansa Premium og ei halvflaske Hammer Ha en flott kvæld btw. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=207893 Det er Gef som skal feire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå