Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til nyttårsaften i år?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ca 8 0.5 tuborg bokser liggende til kjøling, men jeg gjør nok som i fjor, vente med å sprette til klokken er 00.45 når alle rakettene (minus dem jeg skal spare på til div anledninger :p) har blitt skutt opp. :)

Så du har tenkt å bli drita litt lenger ut på natten når folk begynner å bli lei og går hjem? :p

(regner med du skal på fest elns)

Lenke til kommentar

hvem har sagt jeg skal bli drita? :p

det går vel an å nyte pilsen uten å drikke så mye at man mister hodet og mageinholdet, dessuten den gjengen jeg skal være med i morgen har heller ikke tenkt å sprette flaskene før rakettene er skutt opp, så jeg havner i godt selskap selv om jeg begynner sent :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har verken kjøpt fyverkeri eller drikke, men brukt pengene mine på presanger til damen :roll: 1 år as we roll into the new year :love:

Håper noen av de drita vennene mine blir mildt skadet eller vettskremt når de skal fyre opp alt kruttet sitt. Alkohol og eksplosjoner er en særdeles dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Eksplosjoner og alkohol er ikke å ille. Det har seg slik at hvis du skulle være så uheldig og bli truffet av andre sitt fyrverkeri, så gjør det mindre vondt hvis du har litt promille. :thumbup: Er det derimot deg selv som er ansvarlig for eksplosjonen som følge av alkohol, har man bare vært dum...

Lenke til kommentar
ingen fyrverkeri i år nei ... men jeg har en halvliter med vodka da som skal kompensere litt :thumbup:

dety har jeg og :thumbs:

Eksplosjoner og alkohol er ikke å ille. Det har seg slik at hvis du skulle være så uheldig og bli truffet av andre sitt fyrverkeri, så gjør det mindre vondt hvis du har litt promille.  :thumbup: Er det derimot deg selv som er ansvarlig for eksplosjonen som følge av alkohol, har man bare vært dum...

:yes: men det er mange som har den kombinasjonen imorgen...

Lenke til kommentar

kjøpte noe pang pang biler på lørdag, men de brukte vi til ett Formula 1 Race! 25kr

kjøpte og noe smågreier, kanlloppleg til 15kr!

her ingenting igjenn til i kveld! stjeler nok noen hos mamma når jeg går ut! hun tør ikke skyte dem opp alikavell!

va og på butikken i går å handla (handla faktisk) inn 18x0.33 Hansa Pilsner! holder lenge det! håper det blir noe nachspiel og ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...