PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 14 jeg å, så kommer ikke til å drikke noe nei. Joda, det går så bra Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 12x 0,5 Hansa Pilsner 0kr fyrverkeri.. Finnes ikke mer waste av penger enn å bruke det på overpriset fyrverkeri... Kameratene mine bruker tusenvis av kroner på det likevel...så fyrverkeri blir det nok av.. Nå vil jeg påstå at alkohol er mer overpriset en fyrverkeri... Og begge deler er waste av penger, men det var vi vel alle enig om Lenke til kommentar
scenest Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Joda, det går så bra Tja.. haha Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 14 år så jeg drikker ikke. men fyrverkeri har min far kjøpt So? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 for dem som har en Festival brosjyren hendig så har jeg kjøpt to Apollo 1 pakker, to Lotus 2 pakker, en Apollo 5 pakke og en Svea Karat24 pakke.. som man sikker allerede har lagt merke til så er dette rene rakett pakker, vil ikke ha noen fontener av noe slag.. det er raketter som er tingen! har ca 8 0.5 tuborg bokser liggende til kjøling, men jeg gjør nok som i fjor, vente med å sprette til klokken er 00.45 når alle rakettene (minus dem jeg skal spare på til div anledninger ) har blitt skutt opp. PS. jeg brukte ikke mer enn 534,- for alle pakkene, som summerer opp til 34 raketter, dvs hver rakett koster ikke mer en ca 15.70 Kr. er ikke så værst det.. kan jo bare la vær å gå en tur ut en annen dag og jeg har spart inn igjen de 500 kronene Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) det er raketter som er tingen! Jo, men batterier som skyter kuler som smeller er også bra! Endret 30. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HER er hva jeg(faren min betalte..) har kjøpt.. Skal kjøpe litt mer i morgen tror jeg.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 joda.. er tøft det og, men jeg kjente ei jente som òg syns det var tøft med batter helt til ett rør eksploderte i handen hennes og skadet en del nerver i ett par fingrer og som aldri kommer til å fungere helt 100% igjen. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Gef: bilr kult på forball banen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 joda.. er tøft det og, men jeg kjente ei jente som òg syns det var tøft med batter helt til ett rør eksploderte i handen hennes og skadet en del nerver i ett par fingrer og som aldri kommer til å fungere helt 100% igjen. hvordan skjedde det? hvordan klarte den å eksplodere i hånden hennes? Stakkars henne da Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Gef: bilr kult på forball banen Gleder meg, skal bli mye bra, btw. ikke forball men fotball Endret 31. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) det er raketter som er tingen! Ikke helt enig der. Selv har jeg gått helt vekk fra raketter i år, da jeg så meg lei på dårlige kinesiske papphylser, med en liten poff, og litt glitter som kommer skjevt ut til den ene siden. I tillegg er de ofte uforutsigbare, og liker ikke dårlig vær. Men ordrett har du rett, fontener er noe dritt. Men såkalte effektbatterier er tingen etter min mening. Hvert skudd på et kraftig batteri, har omtrent like mye effkter og sprengkraft som en rakett til 100 kroner stykket. I tillegg går de ikke så høyt over bakken. Dermed får man ennå bedre effekt av de som tilskuer. Har man derimot lyst å imponere naboene en smule, må man høyt opp, og da er raketter bra Jeg kjøpte altså bare batterier i år, ikke en eneste rakett. Blir nok litt rart med bare 5 lunter Håper forresten den saken jeg kjøpte til 700,- alene ("torden hammer") gjør det godt Endret 31. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg skal ivertfall ut å kose meg med venner hele kvelden, så samles vi på fotballbanen rett ved der jeg bor for å fyre opp en hel masse, ved middnatt da Greit jeg stikker bortom? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 joda.. er tøft det og, men jeg kjente ei jente som òg syns det var tøft med batter helt til ett rør eksploderte i handen hennes og skadet en del nerver i ett par fingrer og som aldri kommer til å fungere helt 100% igjen. Beklager min uhøfflighet, men hva i svarte helv.. gjorde det (et romerør?) i hånden hennes? De skal jo stå på bakken i en flaske eller lignende. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Gef, det var en sånn tynn lang fontene som skyter noen glødende kuler og innimellom ett par knallskudd. beste forklaringen jeg har på hva som skjedde var at ett av de knallskuddene hang fast nede i røret og gikk av mens hun holdt røret. for alt jeg vet så kan hende den ulykken skjedde fordi hun holdt røret og klemte det litt så det knallskuddet hang fast. ikke vet jeg, det bare smalt og hun vart stående i sjokk mens blodet rant. fikk tak i lege som pakket inn hånden i bandasje og sendte henne til sykehuset for videre behandling. høyre ringfinger og lillefinger ble mye skadet og etter operasjoner så fikk dem tilbake omtrentelig fasong men nervebanene i de to fingerene er skadet, noe som gjør at hun ikke greier å strekke ut dem to fingerene helt ut og greier såvidt å knytte neven skikkelig. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 joda.. er tøft det og, men jeg kjente ei jente som òg syns det var tøft med batter helt til ett rør eksploderte i handen hennes og skadet en del nerver i ett par fingrer og som aldri kommer til å fungere helt 100% igjen. Beklager min uhøfflighet, men hva i svarte helv.. gjorde det (et romerør?) i hånden hennes? De skal jo stå på bakken i en flaske eller lignende. hva kan jeg si? fylla har skylda? full ungdom syns det er kjedelig å tenne på noe sånt 'smådill' og stå 5 meter ifra det hele. det er derimot mye morsommere å holde det røret og peive det rundt mens røret skyter opp de kulene.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Jeg skal bruke pengene mine på: Så får de andre tenne fyr på pengene sine! Happy nju jear sophiemegirl!!!!!! DrE Endret 31. desember 2003 av DrErling Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fått sånn vond rakett i benet i forfjor ... Syke spanjoler...! Aldri meg og noen rakett i nærheten igjen... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 HER er hva jeg(faren min betalte..) har kjøpt.. Skal kjøpe litt mer i morgen tror jeg.. Hva slags parkett er det der? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 HER er hva jeg(faren min betalte..) har kjøpt.. Skal kjøpe litt mer i morgen tror jeg.. Hva slags parkett er det der? Har ikke peiling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå