Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til nyttårsaften i år?

Gef

Anbefalte innlegg

Hva har dere kjøpt av fyrverkeri i år?

Har selv dette foreløpig:

Firew.jpg

De røde rakkettene er diggbare!! anbefaler dem, koster bare 49kr, jeg lover, det er verdt hver krone! :yes:

Skal kjøpe meg noe mer smått i morgen ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikke drikke på meg i år, har ikke penger, brukte dem alle på fyrverkeri, skulle kanskje ikke gjort det... :(

Jeg skal ivertfall ut å kose meg med venner hele kvelden, så samles vi på fotballbanen rett ved der jeg bor for å fyre opp en hel masse, ved middnatt da ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Vel, helt ærlig, det er enten eller her. Alkohol og fyrverkeri hører ikke sammen. Joda, det er greit så lenge det går greit. Men så skyter du ut øyet på deg selv eller kompisen din, eller svir av et hus. Da er det plutselig alt annet en greit.

Prøv og respekter fyrverkeri reglene. Det koster oss ingenting (bokstavelig talt) Man kan ha masse morro og glede med godt fyrverkeri. Etterpå kan man evt drikke så mye man vil om ønskelig. Men det blir ofte en litt vanskelig kombinasjon da man allerede har brukt opp alle pengene på fyrverkeri... Selv synes jeg du gjorde et smart valg. Gjør det samme jeg og. Og så blir man ikke fyllesyk heller :w00t:

Endret av Arctic
Lenke til kommentar

Så sant så sant Arctic :yes:

Når jeg tenker meg om, så gjorde jeg det riktige valget :)

Opplevde i 2002 at huset til mormor og morfaren min stod sånn hallveis i brann pga en nyttårsrakkett, den ene veggen skulle til å antenne, før vi fikk slokket hekken som brant, hekken stod rett intil veggen og under ett utstikk av taket. Huff, det var ikke morsomt! :no:

Det værste av alt var at de som sendte rakketten (en nabofamilie med noen venner, de gjorde det ikke med vilje da), stod bare å så på, de hadde ikke tenkt til å hjelpe, slokke brannen, eller varsle oss, så vi var heldige å oppdaget det i tide. Naboen som gjorde det gikk bare inn i huset sitt som om ingenting hadde skjedd.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...