Gef Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Hva har dere kjøpt av fyrverkeri i år? Har selv dette foreløpig: De røde rakkettene er diggbare!! anbefaler dem, koster bare 49kr, jeg lover, det er verdt hver krone! Skal kjøpe meg noe mer smått i morgen Endret 30. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 her blir det veldig lite.. skal feire sammen med CCX og broen og moren saa det blir ikke drikking (ikke mye iallefall) og ikke mye raketter pga at det blaaser.. daarlig gjort! men litt blir det dog.. har uansett lite penger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vær litt fornøyd da mann, du har en super dame å tilbringe kvelden med Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 har foreløbig kjøpt 4 stk. av de Explosive batteriene, skal ut å kjøpe mer i morgen, må bare se om eg får tak i Air Sniper (de skal være konge bra, og smelle noe så innforjævlig, sorry SnowDog (sin(e) hund(er), litt smell må man ha) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Har ikke kjøpt noe fyrverkeri, men har kjøpt drikke. 7 stk. 0,5 liter Ringnes 0,75 liter Toso Asti (12%) 1 stk. 0,5 Hansa juleøl Endret 30. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jens, du kommer til å bli så wasted at det ikke er gøy engang Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Egentlig ikke, for det skal drikkes over en laaaaang middag / vors. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bare en Hansa??? e du gal mann... hansa e tingen, selg ringnesen og få tak i mer hansa Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har kjøpt stjerneskudd, men også kjøpt mest drikke som diMiles. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vær litt fornøyd da mann, du har en super dame å tilbringe kvelden med for det hadde jeg virkelig glemt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vær litt fornøyd da mann, du har en super dame å tilbringe kvelden med for det hadde jeg virkelig glemt.. Drikke: - 5-6 Pils (hakke oversikten) - Musserende vin av ett eller annet slag (ankommer huset i dag) - Something not decided Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 drikke: det jeg får snyltet til meg av venner og bekjente som er så bæsjefull at de ikke har godt av mer.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Blir ikke drikke på meg i år, har ikke penger, brukte dem alle på fyrverkeri, skulle kanskje ikke gjort det... Jeg skal ivertfall ut å kose meg med venner hele kvelden, så samles vi på fotballbanen rett ved der jeg bor for å fyre opp en hel masse, ved middnatt da Endret 30. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Vel, helt ærlig, det er enten eller her. Alkohol og fyrverkeri hører ikke sammen. Joda, det er greit så lenge det går greit. Men så skyter du ut øyet på deg selv eller kompisen din, eller svir av et hus. Da er det plutselig alt annet en greit. Prøv og respekter fyrverkeri reglene. Det koster oss ingenting (bokstavelig talt) Man kan ha masse morro og glede med godt fyrverkeri. Etterpå kan man evt drikke så mye man vil om ønskelig. Men det blir ofte en litt vanskelig kombinasjon da man allerede har brukt opp alle pengene på fyrverkeri... Selv synes jeg du gjorde et smart valg. Gjør det samme jeg og. Og så blir man ikke fyllesyk heller Endret 30. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Så sant så sant Arctic Når jeg tenker meg om, så gjorde jeg det riktige valget Opplevde i 2002 at huset til mormor og morfaren min stod sånn hallveis i brann pga en nyttårsrakkett, den ene veggen skulle til å antenne, før vi fikk slokket hekken som brant, hekken stod rett intil veggen og under ett utstikk av taket. Huff, det var ikke morsomt! Det værste av alt var at de som sendte rakketten (en nabofamilie med noen venner, de gjorde det ikke med vilje da), stod bare å så på, de hadde ikke tenkt til å hjelpe, slokke brannen, eller varsle oss, så vi var heldige å oppdaget det i tide. Naboen som gjorde det gikk bare inn i huset sitt som om ingenting hadde skjedd. Endret 30. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har ikke kjøpt noe fyrverkeri, men har kjøpt drikke. 7 stk. 0,5 liter Ringnes 0,75 liter Toso Asti (12%) 1 stk. 0,5 Hansa juleøl jeg gidder ikke å stresse med fireworks i år, slår til med noen pils jeg Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) En pakke med ekstra lange stjerneskudd og fire Smirnoff ICE... har vunnet alt for mye i vinlotteriet i år, så jeg må ha noe mellom all vinen Endret 30. desember 2003 av TopDog Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 14 år så jeg drikker ikke. men fyrverkeri har min far kjøpt Lenke til kommentar
scenest Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 14 jeg å, så kommer ikke til å drikke noe nei. Har kjøpte en del fyrverkeri da. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 12x 0,5 Hansa Pilsner 0kr fyrverkeri.. Finnes ikke mer waste av penger enn å bruke det på overpriset fyrverkeri... Kameratene mine bruker tusenvis av kroner på det likevel...så fyrverkeri blir det nok av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå