LMH1 Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 https://www.dinside.no/mobil/vi-har-sjekket-101-populaere-apper/72388131 Har noen samme erfaringer? For virker veldig rart det er så mye problemer får lite lyst å kjøpe noe slik. Hvordan er Zombie Frontier 3: Sniper FPS, snapchat og instagram,facebook etc? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 https://huaweimobileservices.com/appgallery/ Last ned og søk etter appene du selv er interessert i. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Janvik skrev (7 timer siden): https://huaweimobileservices.com/appgallery/ Last ned og søk etter appene du selv er interessert i. han får jo ikke prøvd dem uansett så hva hjelper det? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 1 hour ago, minim said: han får jo ikke prøvd dem uansett så hva hjelper det? Hva menes? Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Janvik skrev (2 timer siden): Hva menes? Han spør jo etter erfaringer og ingressen på artikkelen er "Kjøper du P40 Pro må du belage deg på et lass av feilmeldinger". Hjelper lite å logge inn i app gallery å se da vel uten å ha en enhet kjørende med HMS uten GMS for å fremprovosere de samme feilene. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Hjelper vel litt får vite omtrent forskjellen på appgalleri vs google store, men merkelignok må spill lastes ned på nytt, og får noen feilmeldinger at appen ikke kan oppgraderes. Har noen dette problemet? Tester med xiomi mix 3 5g. Virker ut som spillet installeres på nytt. Endret 25. april 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg har blitt testpilot for huawei sin p40 pro. Jeg har ikke hatt den mange dager men send meg gjerne noen apper du lurer på så kan jeg se om jeg får de til å virke. Ang de appene du sendte så virker snapchat, facebook, instagram knirkefritt. Zombie elite kan jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 1morgoth1 skrev (2 minutter siden): Jeg har blitt testpilot for huawei sin p40 pro. Jeg har ikke hatt den mange dager men send meg gjerne noen apper du lurer på så kan jeg se om jeg får de til å virke. Ang de appene du sendte så virker snapchat, facebook, instagram knirkefritt. Zombie elite kan jeg sjekke ut. zombie elite funker som bare rakkern Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 er snakk om: Har du problemer med vips eller ligdene? Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) zombie frontier 3: sniper fps funker bra (det ene minuttet jeg prøvde det). Nå er jeg ikke sånn supergamer, men jeg fikk inn noen headshots og skjermen er veldig responsiv. Det er noen apper som ikke virker i det hele tatt som vipps. Mange apper fungerer også litt halvveis, som ruter appen: man kan ikke trykke på lokaliser for å finne ut hvor du er, men du kan søke igjennom og finne stoppet ditt. eller bruke appen "EnTur" som er statens egen billettapp. Nå i overgangsfasen fra google med huawei tror jeg man må se litt på andre appstores også, ikke bare App Gallery. Du har den som heter more apps, og en som heter APKPure(sistnevnte kan du få apper som ikke virker optimalt da de trenger feks google services) Endret 25. april 2020 av 1morgoth1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå