Aetius Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 På lørdag skal jeg oppgradere CPU'en min, fra Celeron 2.4 til P4C 3.0. Må jeg reinstallere Windows for å få HyperThreading'en til å funke, eller er det bare å smekke CPUen inn og ferdig med det? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har sett at noen må installere win på nytt, og noen ikke. Jeg installerte ivertfall på nytt, vet ikke om jeg behøvde, men jeg bare gjorde det siden maskinen jobba så treigt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Vel, nå er en P4C 2.8 et faktum (de var utsolgt for billige 3.0'er), og Sandra rapporterer nå følgende: Warning W234 - You are using a Hyper-Threaded system on an Operating System that either does not support HT or does not support the total number of logical CPUs of the system. Thus Hyper-Threading is not properly utilised. You may as well disable it.Fix: Make sure you are using the right Hyper-Threading kernel or update your Operating System for HT support (use Windows XP/2003 or later). Er min eneste løsning å reinstallere, eller finnes det andre måter jeg kan få Ht i gang på? PS! Jeg kjører btw WinXP Pro med både SP1 og samtlige oppdateringer. EDIT: Så akkurat at device Manager rapporterer to CPUer installert. Hvem har rett, Sandra eller DevMan? Endret 4. januar 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå