chairgame Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 dommerene på Verdens Idol var jo ganske usaklige og idiotiske, men de hadde kanskje rett i en ting, Kurt Nilsen ligner kanskje på en hobbit? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 This is the room of people who care: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg likte han Amerikanske veldig godt, han var jo så sympatisk og grei mot alle bortsett fra hun deltageren fra USA... de bedømmte jo hverandre mer enn de bedømte artistene, når de skulle gi artistene kritikk sa de jo ofte bare noe som ikke stemmte helt... ellers så likte eg han Peter fyren, han var jo den eneste av artistene som skillte seg skikkelig ut. Bare synd at han ikke fikk pyroeffekter, de fikk jo han fra england Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hahaha, bra sagt HalTan... (har hørt den før da... men det var skikkelig morsom nå... idol hah..) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg likte han Amerikanske veldig godt, han var jo så sympatisk og grei mot alle bortsett fra hun deltageren fra USA... de bedømmte jo hverandre mer enn de bedømte artistene, når de skulle gi artistene kritikk sa de jo ofte bare noe som ikke stemmte helt... ellers så likte eg han Peter fyren, han var jo den eneste av artistene som skillte seg skikkelig ut. Bare synd at han ikke fikk pyroeffekter, de fikk jo han fra england Er dette ironisk? Jeg HATET det amerikanske dommeren. Stygge ###### jævelen kan stikke til ****** for min del, man disser ikke en som synger så godt han kan for å være ripp-off uten meninger. (ja, han som sang Lithium). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HAN ER IKKE AMERIKANSK!!! Simon er Engelsk .. men han har jobbet de 2 siste årene med Idol i USA .. derfor Representerte han USA der .. han er engelsk!!! FFS! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 This is the room of people who care:[Teit bilde og sånn] Jeg bryr meg faktisk, jeg. Jeg synes også dommerne var teite, men synes ikke Kurt likner på en hobbit. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HAN ER IKKE AMERIKANSK!!!Simon er Engelsk .. men han har jobbet de 2 siste årene med Idol i USA .. derfor Representerte han USA der .. han er engelsk!!! FFS! beklager sterkt min uvitenhet på dette meget dyptgående området. Desverre har ikke min hjerne kapasitet nok til å høre en fyr som synger så lyst at han høres ut som han har fått et svært hardt spark i ballene like før han gikk på scenen samtidig som jeg skal finne bakgrunnstoff om alle dommerene som dømmer denne meget harde og seriøse kampen om å bli de kommersielle kreftenes neste filledukke... Håper du kan tilgi meg Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Likte han polske dommeren, jeg. Han var såååå morsom. Synes han norske snakket utrolig dårlig engelsk og sa det samme til alle nesten. Kjipt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og han norske snakket også et utrolig engelsk... For en uttale... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hele konseptet går jo ut på at bedritne sangere skal få vite at de ikke bør satse på en sangkarriære, og Simon er direkte festlig... Hele poenget er at dette er underholdning, og deltagerene får beskjed om hvor gode de er i forhold til de beste - er man ikke god nok, ja da får man høre det. Hva er galt med å være dønn ærlig? Noen gullkorn fra auditions i USA: "You think you're the best singer in America? I can honestly say that you're the worst singer in America!" "Last year I described someone as the worst singer in America. I think you're the worst singer in world" (eller noe i den duren) "The truth is that I've heard better singers outside a subway-station" "That was awfull, absolutly terrible!" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og han norske snakket også et utrolig engelsk... For en uttale... jeg bare lurer .... hva sa egentlig Candyfloss? Simon er genial .. og hele idol viser jo hvor dumme folk er .. og amerikanerene er verst .. var jo de som faktisk angripte dommerene! og noen av de kunne jo ikke synge for livet men sto fortsatt fast på at de var best bare se på noen av Disse vet ikke om jeg skal le eller grine Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bare se på noen av Dissevet ikke om jeg skal le eller grine La meg hjelpe deg: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Unnskyld, trodde CandyFloss snakket om polakken. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Så ut som den norske dommeren hadde lebestift på seg. Aldri likt karen, egentlig. Litt bøllete av seg er han. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Morsom han, bare engelsken hans, den er grufull. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Han norske prata ikke så bra engelsk nei... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 engelsken hans Hva var galt? Eller er det bare sent på kveld? Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dommerne var råe da! kjipt med bare sånne trige sympatiske folk! dog han kunne spart seg for den kommentaren til Kurt! du er for stygg til å vinne kansje ikke ordrett, menn det var mer eller mindre det han sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå