Gå til innhold

idiotiske idol dommere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte han Amerikanske veldig godt, han var jo så sympatisk og grei mot alle bortsett fra hun deltageren fra USA...

de bedømmte jo hverandre mer enn de bedømte artistene, når de skulle gi artistene kritikk sa de jo ofte bare noe som ikke stemmte helt...

ellers så likte eg han Peter fyren, han var jo den eneste av artistene som skillte seg skikkelig ut. Bare synd at han ikke fikk pyroeffekter, de fikk jo han fra england

Lenke til kommentar
Jeg likte han Amerikanske veldig godt, han var jo så sympatisk og grei mot alle bortsett fra hun deltageren fra USA...

de bedømmte jo hverandre mer enn de bedømte artistene, når de skulle gi artistene kritikk sa de jo ofte bare noe som ikke stemmte helt...

ellers så likte eg han Peter fyren, han var jo den eneste av artistene som skillte seg skikkelig ut. Bare synd at han ikke fikk pyroeffekter, de fikk jo han fra england

:ermm: Er dette ironisk?

Jeg HATET det amerikanske dommeren. Stygge ###### jævelen kan stikke til ****** for min del, man disser ikke en som synger så godt han kan for å være ripp-off uten meninger. (ja, han som sang Lithium). :scared:

Lenke til kommentar
HAN ER IKKE AMERIKANSK!!!

Simon er Engelsk .. men han har jobbet de 2 siste årene med Idol i USA .. derfor Representerte han USA der .. han er engelsk!!! FFS!

beklager sterkt min uvitenhet på dette meget dyptgående området. Desverre har ikke min hjerne kapasitet nok til å høre en fyr som synger så lyst at han høres ut som han har fått et svært hardt spark i ballene like før han gikk på scenen samtidig som jeg skal finne bakgrunnstoff om alle dommerene som dømmer denne meget harde og seriøse kampen om å bli de kommersielle kreftenes neste filledukke... Håper du kan tilgi meg

Lenke til kommentar

Hele konseptet går jo ut på at bedritne sangere skal få vite at de ikke bør satse på en sangkarriære, og Simon er direkte festlig... Hele poenget er at dette er underholdning, og deltagerene får beskjed om hvor gode de er i forhold til de beste - er man ikke god nok, ja da får man høre det. Hva er galt med å være dønn ærlig?

Noen gullkorn fra auditions i USA:

"You think you're the best singer in America? I can honestly say that you're the worst singer in America!"

"Last year I described someone as the worst singer in America. I think you're the worst singer in world" (eller noe i den duren)

"The truth is that I've heard better singers outside a subway-station"

"That was awfull, absolutly terrible!"

Lenke til kommentar
Og han norske snakket også et utrolig engelsk... For en uttale...

jeg bare lurer .... hva sa egentlig Candyfloss?

Simon er genial ..

og hele idol viser jo hvor dumme folk er .. og amerikanerene er verst ..

var jo de som faktisk angripte dommerene!

og noen av de kunne jo ikke synge for livet men sto fortsatt fast på at de var best

bare se på noen av Disse

vet ikke om jeg skal le eller grine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...