albions Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kor finner eg sånne sider som eg kan laste ned spill for å så betale ein viss summ penger for å få den fulleverisjonen ( Helst Norske sider ) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 tror ikke det finnes. det er med musikkvidioer på icanal Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tror kanskje www.downloads.com har et par shareware spill.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Joa, jeg har hørt om noen sånne sider jeg og.. med hitman og sånn... husker ikke noen adresser, sorry..! Søk litt på google (ikke glem site:no på slutten av søket ) Lenke til kommentar
Heales Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 De store spilldistributørene skal nok tape et par milliarder dollar til før de får ut fingeren...det vil si før en eller annen konkurrent får ut fingeren som i musikkbransjen og tilbyr denne tjenesten som burde vært i gang for lengst. I det hele og store er det begredelig hvor lite underholdningsindustrien har evnet å ta til seg ny teknologi samt se mulighetene og farene den nye teknologien har gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå