importViking Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Hvem har erfaring med takstativ på Rexton? Og hvilke? Har prøvt MontBlanc sin versjon men det sitter veldig dårlig. Så jeg har sendt bilder til dem, men de kunne ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Thule har fester som passer rett på perfekt på railsen til Rexton. Om du ikke trenger å laste så tungt så kan du velge en av variantene med lite luftmotstand/lyd. Lenke til kommentar
importViking Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 Takk, da skal det ble Thule! Trenger dem ikke så often, så jeg tror en basismodell er bra nok for meg. Lenke til kommentar
importViking Skrevet 30. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2020 update, og interessant når noen finnes denne tråd. Tilfeldig solgte noen en Rexton in deler på Finn denne hadde takstativ på. Så jeg spørte om å kjøpe denne, men denne var ikke til salg. Så spørte han hvilke han hadde på.......Det var Biltema sin versjon! Så jeg var ferdig for kr319,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå