Gå til innhold

Microsoft Intellimouse Explorer fo Bluetooth

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har kjøpt meg en mus som nevnt over og trenger litt hjelp! Jeg kjører Win XP Pro (norsk) og Musa og driverne trenger Engelsk OS, eller SP1.

Den er kjøpt på komplett og de sa jeg kunne få tak i ei fil som heter HOTFIX!

Hva er det og er det noen som har den. Og en ting til.... kan man kjøre Engelsk SP1 på norsk OS?

På forhånd takk!

Mvh John_doe330

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper HOTFIX er noe dingser som fikser småfeil opp, hvis det er noe gærent med driver så fikser den det. Det skulle da finnes norske driver til musa, skal sjekke litt jeg :D

Edit: Hva "versjon" av musa er det?

hvor står "version" nummeret da? Under musa?

Det står: FCC ID: C3KMS10

IC: 3048A-MS10

Men ellers står det jo en jæ.... lang kode under strekkoden:

P/N X08-87659 PID 68702-576-0577896-0

Mvh john_doe330

Lenke til kommentar
Jeg trodde denne hotfixen fantes bare for engelsk windows XP og at alle windows XP versioner med et annet språk måtte vente til SP2 kom ut.

Vet ikke jeg, men jeg ser i "kontrollpanel" at jeg har oppdatert til SP2. Ligger en masse filer med det navnet der!

Trenger litt hjelp jeg nå! Kan jeg kjøre engelsk SP1 på norsk XP ? og hvordan avinnstallerer jeg den norske versionen... vil helst slippe å ta alt fra "scratch"

John Doe

Lenke til kommentar

normalt skal det vel være slik at XP finner ny maskinvare selv. så egentlig skal det vel ikke være noe problem. ellers kan du jo gå på microsoft.com å se litt der. eller en siste mulighet.

www.google.com

søk etter download Microsoft intelli drivers

lykke til.

Lenke til kommentar

Hei igjen gutte...og jenter!

Har fått den hjelpen jeg trenger fra........ microsoft(tro det eller ei...tok bare noen timer fra jeg sendte spørsmål til det var i box)

Er det noen som sliter med de samme problemene har jeg fila dere trenger!!! :D:D

Takk for alle tips!!

Mvh John_doe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...