Zn00z Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Nå har jeg sett meg litt rundt på forskjellige nettbuttikker fordi jeg skal kjøpe meg ny pc. Men er veldig i tvil hvilket skjermkort jeg skal velge... Jeg hadde da tenkt til å spille å sånt, men prisen stopper på 2k! Syns ikke spekka på Asus Radeon 9600XT høres så ille ut, og det ser jo ok ut til 1800 kr. Jeg er ikke ekspert . så hva syns dere om mitt valg eller ville dere fåreslå noe annet? Takk på forhand Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 les gjennom denne tråden du Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 OKI. Takk for opplysningen. Skjønner at det rådes å kjøpe asus 9600xt i forhold til sapphire sitt: men det finnes ikke noen bedre kort i den prisklassen? Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg vil anbefale deg å lese denne artikkelen http://www20.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html den gir deg en fullstendig oversikt over hva de forskjellige grafikk kortene yter i spill. Vel og merke hvis du stoler på Tomshardware sine tester. Ronnie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå