Gå til innhold

Telefonen tar ikke i mot ett spesielt simkort

Anbefalte innlegg

Hei!

Byttet operatør fra Telenor til ICE på en par mnd gammel Motorola One Vision som er i perfekt stand. Jeg byttet dermed SIM-kort.

Øverst på skjermen hvor telefonen skal vise "ICE" eller "TELENOR" står det "INGEN TJENESTE". Jeg får mulighet til å taste inn PIN-kode, og telefonen aksepterer denne. Har prøvd med to forskjellige sim fra ICE.

Begge simkortene var aktivert og fungerte på min samboers telefon. Dette er en Galaxy A8, og er prøvd samme sted så jeg skal ha dekning.

OG mitt gamle simkort og hennes simkort fra telenor virker fremdeles på min telefon.

I følge telenor, ice og elkjøp er telefonen ikke operatørlåst. Og ingen av de skjønner noenting av problemet.

Har prøvd å resette telefonen til fabrikkinstillinger.

Det er dermed ingenting galt med SIM-kortleseren og ingenting galt med software??? confused.gifconfused.gifconfused.gifconfused.gif

Kan eventuelt bytte tilbake til telenor, men må vente helt til mandag på at de skal overføre telefonnr mitt tilbake til de...

Telefonen er kjøpt hos CDON.Com om det skulle ha noe å si, på kvitteringen nevnes også computersalg.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...