Femtekolonne Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Noen erfaringer med Kreg? Er den bare for møbel-materialer eller kan den brukes til litt grovere saker? Og er den verdt prisen? Finner ingen billig versjoner hos Biltema etc så da kan man vel anta at dette er ett nisjeprodukt? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Kreg produserer flere forskjellige jigger? En litt mer informerende tittel, samt opplyse om akkurat hvilket produkt du ser på, samt hva du ønsker å bruke det til, hjelper nok. Generelt kan nok Kreg sine produkter brukes på alt av treverk. Kreg, i de minste den jeg har, som er en K5, fungerer utmerket, men ja, det er nok et nisjeprodukt som krever at man gjør noen sammenføyninger i året, ellers er det selvfølgelig andre måter å gjøre dette på, som er mye billigere. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 Ok. Var ikke klar over at det var forskjellige typer til forskjellige formål. Trodde det var ulike pakkeløsninger av samme produkt. K4 og K5 var de jeg tittet på. Tenkte bruke det på enkle hylleløsninger etc ettersom at å skru i endeved er en dårlig løsning. Skal ta å sjekke ut YouTube. Takk for svar likevel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Har vurdert dette selv, og det er ikke mange som har det i Norge, og eneste jeg fant var Kreg USA har mange forskjellige, men Kreg er visst best borti der også Lenke til kommentar
bas Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Har en av de enkle versjonene (tror det er K3) og jeg har brukt den til bl.a å lage et utebord til terrassen og også til rekkverk til terrassen. Begge deler for å skjule sammenføyning så godt som mulig. Jeg synes den er helt genial til slitt bruk, men det er ikke det mest brukte verktøyet i boden. 1 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 Har satt K5 høyt opp på listen så får vi se om nissen synes jeg har vært snill på slutten av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå