Gå til innhold

Data generellt. Bare problemer?

asad

Anbefalte innlegg

Var hos en kompis her om dagen, han hater datamaskiner, han mener det er for mye styr med dem. Nå sitter jeg her på forumet og ser på noen av trådene, og må nesten si meg enig med han. Tenk på alle som har problemer med PC`en sin hver dag, det må jo være helt sykt mange. Hvorfor skal "data" være så problematisk og vanskelig å behandle? Blir det noe bedre i framtiden? Eller er vi nødt til å slite med formateringer og slikt resten av våre liv?

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelle betraktninger er neppe godt plassert i denne rubrikken

- for å svare spesielt så er heller ikke dette forumet særlig egnet for generalisering i.o.m. at her strekkes det meste. Ergo produseres konflikter/ topics som normalt er mindre utbredt.

Lenke til kommentar

Som så mange har sagt før, pc'en gjør bare det du ber den om.. Man kan jo tenke litt over den og selv finne ut hvem sin skyld det er at blant annet jeg må/foretrekker å installere windows på nytt et par ganger i året. Har ingen problemer med å skylde på brukeren (meg) ihvertfall i mitt tillfelle, og tror da virkelig dette gjelder i de fleste andre tilfeller også.

Nå skal det jo sies at vi får god hjelp fra gator, mywebsearch etc, men i bunn og grunn er vel det meste vår skyld... tror jeg

edit: må si meg enig med jeg76 ^^

edit2: man kan ikke håndtere noe man ikke forstår, derfor gjør man feil, og lærer av dem.. sånn er mennesker

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Tja... du hører alltid om de som blir påkjørt når de går over veien ... aldri de som kommer seg hellskinnet over ... som er i flertall.

Er som regel ikke PCen som fukcer opp... men folk som fukcer opp PCen'

EDIIT: BTW- Stygg feilpost!

Det er jo akkurat det han sier da! Han lurer på om det vil bli enklere for allmenheten og håntere en pc, uten og fucke den som du sier, i fremtiden...

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Har 2 konsoller, og det er da tull med Xboxen og ja! Den er jo ein PC da så. PS2 har aldri hatt problemer med.

Tilbake til topic. Her på forumet poster de som har problemer, men ikkje de som det funker 100% hos. Utfordringer tar ingen skade av og når der er morro å jobbe med så blir det ikkje problemer.

De som formaterer og styrer med maskiner her er 99% de som har bygd si eigen masin, dersom du er inkompetent på PC området så kjøp ein fix ferdig ein plass og om du ikkje kjem inn på Windows pga at det står ein diskett i floppystasjonen så send den inn til reparasjon for eit par tusen kroner.

Lenke til kommentar
er sikker på at en pc eier alle konsoller på sikkert alle punkter  :w00t:

EDIT: god natt

Vel vel, eg må innrømme at det ikkje det samme å sitte 2 personer på ein data og spille som det å ha ein PS2\Xbox med 2 kontroller, ein stor god TV og eit bra co-op spill. Ellers er PC hersker.

"Mennesker kan lage masse problemer, men det skal ein PC til for å lage skikkelig rot"

Og som sagt før, det er i de fleste tilfeller problemet ligger hos brukeren og ikkje PC'en.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...