CFD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Årets bruker : Atticus (fordi hans poster er få, men gode)Årets fylleposter : DiMiles (pass på å ikke ha "husk passordene" på ) Årets Spammer : HalTan (ja ) Årets Provoserende f*** : Joachim (jeg liker deg og ) Årets Admin : Hmm, bare adawen som jeg har sett, men etter det jeg har hørt må det blir Uranus! Årets informative og riktige bruker : CFD (kos kos med ccx) Årets lang-poster-uten-linjeskift : novetfiv (go you ) Årets Forum-jente : Det får bli Penta (selv om candyfloss ligger like bak) Årets anime-dood : nikkor Årets tøffe avatar : king_m (weeeee *kos*) Årets lol : DiKKy Årets uberall : CFD (summert og kalkulert) Årets såpefister : allyse Årets nattdyr : snowdog Årets Jaltan!: Jalrat! Foksed! aahhh...saa nusselig...Er hos CCX naa da.. saa kanskje jeg burde kose litt mer ;p Men det har blitt en god del snakking over forum and irc mellom oss ja.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Årets bruker : Atticus (fordi hans poster er få, men gode)Årets fylleposter : SnowDOG_ (pass på å ikke ha "husk passordene" på ) Årets Spammer : HalTan (ja ) Årets Provoserende f*** : Joachim (jeg liker deg og ) Årets Admin : Hmm, bare adawen som jeg har sett, men etter det jeg har hørt må det blir Uranus! Årets informative og riktige bruker : CFD (kos kos med ccx) Årets lang-poster-uten-linjeskift : novetfiv (go you ) Årets Forum-jente : Det får bli Penta (selv om candyfloss ligger like bak) Årets anime-dood : nikkor Årets tøffe avatar : king_m (weeeee *kos*) Årets lol : DiKKy Årets uberall : CFD (summert og kalkulert) Årets såpefister : allyse Årets nattdyr : snowdog Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kebab GUD nomineres til årets norskfantom, spesielt etter uttalelsen om japanske luksusmerker. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Stemmer for hazhe som forumets antikrist Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nå har jeg ikke lest igjennom tråden, og skal prøve å gjøre dette objektivt. Mod har jeg ikke peiling på egentlig. Eneste er at jeg synes TST gjør en bra jobb på gamer-delen av forumet, og adawen i Off-Topic, og fordi hun (muligens) har sagt seg villig til å moderere P&R hvis det blir åpnet igjen. Over til bruker, og dette hadde jeg aldri trodd. Jeg vil nominere JoachimR, fordi han skaper liv. Han gjør faktisk slik at det blir til tider morsomt å lese i P&R-forumet. Synd at det er stengt nå. Han piffer opp diskusjonene med sine radikale meninger, og evige kverrulering Hvor mange ganger har jeg ikke irritert meg over innleggene. Kanskje et forum trenger et troll. Når det er sagt, burde vel kanskje HalTan også nevnes. Han er like mye med i diskusjonene Dessuten en utrolig bra tegneserie...HalTan, vi venter fortsatt på comeback *lese resten av tråden* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Den tegneserien tar jeg inne imellom frem og ler av- Enda. Takk til deg BHSAND! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Henger mest på overklokking (kjøling) forumet så nominerer ut ifra erfaringer jeg har fått der. Brukere: Skrue, Arctic, Snekker`n (RAM wizard) og Anders.. Hmm, var det flere da ? Alle disse er med på å gjøre forumet til en stor kilde for informasjon og har kunnskap og vilje til å hjelpe deg med det meste. Moderator: yummy, ingen tvil.. Endret 2. januar 2004 av Fjaslokt Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Den tegneserien tar jeg inne imellom frem og ler av- Enda. Takk til deg BHSAND! Er det ingen som ser at denne typen må bløffe!? Endret 2. januar 2004 av Solid Snake Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Årets forumbruker: snekker'n Årets offtopic'er: Sparks Årets kvinnelige forum bruker: Candyfloss Årets anoying punk: JoachimR Årets med nattugle: Term Årets forum par: CFD, CreatureCanis Årets mod: Adawen Årets moro mod: Allyse som lærte meg kordan man klør seg i ballene online. Takk til ha/de som nominerte meg. Endret 3. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Årets moro mod: Allyse som lærte meg kordan man klør seg i ballene online. Ermm... Online = på direkten med webkamera? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Årets moro mod: Allyse som lærte meg kordan man klør seg i ballene online. Ermm... Online = på direkten med webkamera? yup thats right. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Årets moro mod: Allyse som lærte meg kordan man klør seg i ballene online. Ermm... Online = på direkten med webkamera? yup thats right. Så det var det du egentlig drev med natt til 1. januar. Så historien med hun dama var bare bull? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 næhhh...gjorde han det igjen med andre? omg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå