Gå til innhold

Årets forumbruker og mod/admin 2003 !

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker: vet ikke, kansje Psilocybe forde han står stort sett for de rette tingene
med andre ord at Psilocybe står for de aksepterte meningene i et ganske homogent venstrevridd forum?

Dog skal det sies at Psilocybe er en fin kandidat, han har hatt flere gullkorn. Likte særlig Psilocybes definisjon av dance/techno:

.. også er det litt sånn dunkdunkdunk og piping og tuting? Og kanskje en neger som sier "move your feet to the rhythm of the beat" og noen berter som sier "oooOOOooo!" og såntno? 

:thumbs:

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
med andre ord at Psilocybe står for de aksepterte meningene i et ganske homogent venstrevridd forum?

Da stemmer jeg på Fiskepinna, fordi han kan være en kjekk kar, og som også for det meste er saklig.

Og så går vi inn i et nytt år med blanke ark og fargestifter 'tell.

"Tomorrow is the second day in the beginning of the the rest of your life"

Og ja, seff må det også bifalles at Fiskepinna her stiller seg positivt til et fargerikt og flerkulturelt samfunn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Årets forumbruker... hmmm.

Jeg tror nok sofokles er den som kommer nærmest det å være saklig der på P&R... er litt sur for at jeg ikke får komme med siste innspill der da...

Men ja, jeg tror at jeg sier sofokles uten at jeg kommer på noen andre som fortjener denne bemerkningen fra meg.

Godt å se at Snekkern er god datamessig, visste at han "knows his shit" om noe...

Lenke til kommentar
Årets forumbruker... hmmm.

Jeg tror nok sofokles er den som kommer nærmest det å være saklig der på P&R... er litt sur for at jeg ikke får komme med siste innspill der da...

Men ja, jeg tror at jeg sier sofokles uten at jeg kommer på noen andre som fortjener denne bemerkningen fra meg.

Godt å se at Snekkern er god datamessig, visste at han "knows his shit" om noe...

He He :cool:

Godt Nytt År forresten

Lenke til kommentar
Bruker

datamessig: Vanskelig.... Molna fra mobildelen, Simen1/Snekker'n fra hardware delen og Will fra Programvare delen.

ikke datamessig: SnowDog, virker som en kul fyr. Har noen vittige kommentarer også-

Mod -

Mr.Ueland, han ligger på et nøytralt plan med brukerne og han holder seg til sitt :yes:

ærlig talt.... wil? "jeg har ikke peiling på noen ting, men jeg kommenterer topicen uansett" wil? tilbake til topic:

Bruker: haltan

Moderator: Adawen

:yes:

Lenke til kommentar

Årets bruker : Atticus (fordi hans poster er få, men gode)

Årets fylleposter : DiMiles (pass på å ikke ha "husk passordene" på :p)

Årets Spammer : HalTan (ja :p)

Årets Provoserende f*** : Joachim (jeg liker deg og ;))

Årets Admin : Hmm, bare adawen som jeg har sett, men etter det jeg har hørt må det blir Uranus!

Årets informative og riktige bruker : CFD (kos kos med ccx)

Årets lang-poster-uten-linjeskift : novetfiv (go you ;))

Årets Forum-jente : Det får bli Penta (selv om candyfloss ligger like bak)

Årets anime-dood : nikkor

Årets tøffe avatar : king_m (weeeee *kos*)

Årets lol : DiKKy

Årets uberall : CFD (summert og kalkulert)

Årets såpefister : allyse

Årets nattdyr : snowdog

Endret av zed
Lenke til kommentar
Årets bruker : Atticus (fordi hans poster er få, men gode)

Årets fylleposter : DiMiles (pass på å ikke ha "husk passordene" på :p)

Årets Spammer : HalTan (ja :p)

Årets Provoserende f*** : Joachim (jeg liker deg og ;))

Årets Admin : Hmm, bare adawen som jeg har sett, men etter det jeg har hørt må det blir Uranus!

Årets informative og riktige bruker : CFD (kos kos med ccx)

Årets lang-poster-uten-linjeskift : novetfiv (go you ;))

Årets Forum-jente : Det får bli Penta (selv om candyfloss ligger like bak)

Årets anime-dood : nikkor

Årets tøffe avatar : king_m (weeeee *kos*)

Årets lol : DiKKy

Årets uberall : CFD (summert og kalkulert)

Årets såpefister : allyse

Årets nattdyr : snowdog

Årets HalTan!: HalTan

Fixed! :thumbup:

EDIT: :blush:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg må få si min mening her og den er som følger; jeg skjønner ikke hensikten med denne tråden... Er det respekt som blir krevd her gjennom en slik tråd eller noe annet.. Slik jeg ser det så tjener ingen på dette uansett hvordan man ser på det.. Jeg ser forskjellige tråder bli stengt av uforståelige grunner, men denne får bestå.. Det kan hende jeg aldri er innom søppel som så mange skryter av, så jeg er ikke helt inne på hva som skrives der..

Jeg synes ingen skiller seg så veldig ut, noen er mer seriøse enn andre og lager lange tester om forskjellig hw, dette er bra og håper dem fortsetter med det, men dette betyr ikke at dem er viktigere for forumet enn andre.. Styrken til forumet er den grad av hjelp man kan få med problemer, hvor stor viten gjennomsnittet her har..

Så jeg vil rett og slett si at de som svarer på tråder og gir den hjelp folk trenger, er "Årets forumbruker"..

Moderatorene gjør jobben sin etter deres beste evne, og de aller fleste har gode evner... ;)

Uansett, dette var bare til ettertanke når dere prøver å fremheve enkeltpersoner, som jeg mener virker mot sin hensikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...