akelbo Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Bethesda jobber med en løsning. Fallout 76s nye datastyrte figurer stjeler våpen fra døde spillere Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Jaja.. Kan vel bare kalles realistisk. 8 Lenke til kommentar
Slowfall Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Intet nytt under solen altså. Bethesda leverer som normalt. Morsom bug 3 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Skjønner ikke hvorfor det ikke bare skal være sånn. 2 Lenke til kommentar
alike Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Med tusenvis av bugfixes i sist patch tror jeg denne og andre blir fikset etterhvert. Inntil videre storkoser jeg og veldig mange av mine venner oss i spillet m, og vil fortsette å gjøre det ? Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Spilte det litt på release, men likte det ikke grunnet bugs og at det var rett og slett jævla dårlig. Tok det opp igjen nå med Wastelanders patchen, og storkoser meg så langt, føles mye mer som et skikkelig Fallout-spill. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Er ikke dette bare kult? Realistisk da. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) Har selv ikke spilt spillet og har i grunnen ikke planer om det, men dette fallout-spillet er vel plassert i "survival"-sjangeren så vidt jeg har forstått. Da er det et viktig spørsmål i denne sammenhengen. Kan menneskestyrte figurer stjele våpen/ammunisjon etc fra hverandre når noen dør? Hvis svaret er ja, så kan jeg ikke helt se problemet. Da oppfører de datastyrte figurene seg som om de var menneskestyrte, og har samme muligheter/evner til å loote corpse. Da fremstår egentlig klagene som mer sutring enn reell kritikk av en "fæl" og "urettferdig" bug. Endret 23. april 2020 av LaKilla Skriveleif 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Hvorfor dette skjer. Hadde ikke Fallout 4 samme greia da? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Jup, npc kunne ta våpen og ting i Bethesda spill. Husker jeg kom over noen raiders som hadde power armor fra en annen fraksjon i Fallout 3. Merkelig syn, en hadde hjelmen en annen hadde resten. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Hei! Same her! Har gjort scorchbeast Queen 10 ganger siste 2 dagene, også funnet nye endgame bossen, wendigo colossus! Digger det. Er på ps4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå