Gå til innhold

Med denne skal Motorola konkurrere med Apple og Samsung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5G ikke er viktig for då msnfge. Jepp 5G kommHøres spennende ut, men har den 5G, mulig jeg har oversett det inartikkrlen i såfall ignorer resten sv komentaren. Tror mptorola kan få litt prob med og selge en telefon forr nesten 12K i år somimke har 5G, men nå er ikke allesom meg (vel vi ervalle unike) så mulig ikke5G er då viktig for de fleste. Og. Jeg er fult klar over at både telenor og telia har sagt(pre covid-19) at ikke 5G vill væreferdig utbuget før 2022 men ming eldrende iphone6 lever ikke et år till, å jeg kjøper ikke en telefon til 12K som jeg ikke man ha i 2-4 år (i praksis vill detbsi st telefoner uten 5G ikke er aktuelle)

Lenke til kommentar
24 minutes ago, Bjarne Nilsson said:

5G ikke er viktig for då msnfge. Jepp 5G kommHøres spennende ut, men har den 5G, mulig jeg har oversett det inartikkrlen i såfall ignorer resten sv komentaren. Tror mptorola kan få litt prob med og selge en telefon forr nesten 12K i år somimke har 5G, men nå er ikke allesom meg (vel vi ervalle unike) så mulig ikke5G er då viktig for de fleste. Og. Jeg er fult klar over at både telenor og telia har sagt(pre covid-19) at ikke 5G vill væreferdig utbuget før 2022 men ming eldrende iphone6 lever ikke et år till, å jeg kjøper ikke en telefon til 12K som jeg ikke man ha i 2-4 år (i praksis vill detbsi st telefoner uten 5G ikke er aktuelle)

OnePlus 8 har 5G, og koster 8500kr.

5G blir nok å se på de fleste telefoner fremover.

Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson skrev (9 timer siden):

Alle telefonene som kommer ut med Snapdragon 865 har 5G fordi det er et krav fra Qualcomm at de MÅ implementere 5G om de skal få bruke den prosessoren. 

Lenke til kommentar

jepp sjekka gsmarena og indeed 5G, må inrømme at jeg ikke følger så mye med på mobile socer så derfor var jeg litt usikker, men det er jo fortsatt litt rart at de lista op en haug andre specs som er del av samme soc men ikke at den hadde 5G oh well, på med tenke hatten og så blir det muligens sahopping ettervert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...