joenohr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nå har jeg hatt en NOK6600 som jeg ikke fikk Agile til å fungere på (har prøvd det på 3 ulike tlf.) Nå har jeg gått over til Siemens SX1 .... samme feil.... skjer ingenitng, står bare "connecting to master server" eller no Finnes det ingen likheter mellom de som har problemer? Bruker fx. alle Telenor eller kanskje kontantkort? Ikke vet jeg ... men det irriterer meg at det f* ikke funke!!! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Skjer akkurat det samme på min 6600... Jeg har telenor fastabo. Tror nok ikke det har noe med abo. å gjøre... Lenke til kommentar
geron Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 samme på min 6600 med netcom og! Jeg trodde det bare var meg jeg?! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 får ikke til agilen )= connection failed ???? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det funker fint som ****** her hos meg .. Nokia6600, Djuice, og samme gprs settins som jeg bruker på Opera og Wap.. ' Jeg har bare 2 grps settins på min telefon og det er MMS og en som jeg har kalla internett Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kunne du skrive ned innstillingene dine her ??? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Jeg satte opp instillingene i går og det funker!!, sjekk instillingene dine nøye. Bruk Telenor GPRS instillingene så funker det som bare det http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=187489 Endret 31. desember 2003 av Retroboy Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har dere en gyldig MSN/hotmail konto som dere bruker?? - Sjekk at dere har en gyldig konto og legg inn hotmail epost brukernavn og passord Har dere satt opp GPRS instillingene riktig?? - Sjekk at alle instillingene (telenor GPRS) er lik de jeg satte opp i posten over, sjekk også nøye at avan serte instillinger under dit kontaktpunkt er riktig Det er kunn disse to instillingene som kan ha noe å si for det er ikke noe annet man kan sette opp på Agile messenger. Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Har dere en gyldig MSN/hotmail konto som dere bruker??- Sjekk at dere har en gyldig konto og legg inn hotmail epost brukernavn og passord Har dere satt opp GPRS instillingene riktig?? - Sjekk at alle instillingene (telenor GPRS) er lik de jeg satte opp i posten over, sjekk også nøye at avan serte instillinger under dit kontaktpunkt er riktig Det er kunn disse to instillingene som kan ha noe å si for det er ikke noe annet man kan sette opp på Agile messenger. Det kan ikke være at jeg bruker min personlige e-post adresse, som ikke er verken @msn.com eller hotmail.com? Dessuten så funket det 1 gang med de automatiske innstillingene som lå på min SX1. Merkelige greier..... ----------------------- Jeg har nå sammenlignet filene og innholdet deres med en kompis av meg sine (hvor det funker) og dem er svært forskjellige. Det gjelder spesielt .xml filene som inneholder innstillingenefor tilkobling etc. Dog - det funka ikke for meg å kopiere dem over fra han og legge dem inn hos meg. Skjer akkurat like lite som siste "Establishing connection to master server" DAMN! Endret 31. desember 2003 av joenohr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå