Gå til innhold

Agile... IGJEN

joenohr

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt en NOK6600 som jeg ikke fikk Agile til å fungere på (har prøvd det

på 3 ulike tlf.)

Nå har jeg gått over til Siemens SX1 .... samme feil.... skjer ingenitng, står bare "connecting to master server" eller no

Finnes det ingen likheter mellom de som har problemer?

Bruker fx. alle Telenor eller kanskje kontantkort?

Ikke vet jeg ... men det irriterer meg at det f* ikke funke!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere en gyldig MSN/hotmail konto som dere bruker??

- Sjekk at dere har en gyldig konto og legg inn hotmail epost brukernavn og passord

Har dere satt opp GPRS instillingene riktig??

- Sjekk at alle instillingene (telenor GPRS) er lik de jeg satte opp i posten over, sjekk også nøye at avan serte instillinger under dit kontaktpunkt er riktig

Det er kunn disse to instillingene som kan ha noe å si for det er ikke noe annet man kan sette opp på Agile messenger.

Lenke til kommentar
Har dere en gyldig MSN/hotmail konto som dere bruker??

- Sjekk at dere har en gyldig konto og legg inn hotmail epost brukernavn og passord

Har dere satt opp GPRS instillingene riktig??

- Sjekk at alle instillingene (telenor GPRS) er lik de jeg satte opp i posten over, sjekk også nøye at avan serte instillinger under dit kontaktpunkt er riktig

Det er kunn disse to instillingene som kan ha noe å si for det er ikke noe annet man kan sette opp på Agile messenger.

Det kan ikke være at jeg bruker min personlige e-post adresse, som ikke er verken @msn.com eller hotmail.com?

Dessuten så funket det 1 gang med de automatiske innstillingene som lå på min SX1. Merkelige greier.....

-----------------------

Jeg har nå sammenlignet filene og innholdet deres med en kompis av meg sine (hvor det funker) og dem er svært forskjellige. Det gjelder spesielt .xml filene som inneholder innstillingenefor tilkobling etc.

Dog - det funka ikke for meg å kopiere dem over fra han og legge dem inn hos meg. Skjer akkurat like lite som siste "Establishing connection to master server"

DAMN!

Endret av joenohr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...