Lsnake Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har et Gainward Geforce 3-TI200 kort, som har gått veldig bra, og det gjør det forsåvidt også fortsatt. Men. Det er et problem som jeg ikke klarer å fastsette, men det plus kombinert rar viftestøy får meg til å stusse. Det her kan være litt vanskelig å forklare men jeg prøver så godt jeg kan. Når jeg spiller spill, og eller ser på film, så har bildet en tendens til å "Henge" igjen, at det rykker uten egentlig å hakke. Jeg kan ha 60 FPS I sekundet, men likevel er det et merkelig rykk i bildet. Det er EKSTREMT plagsomt når man spiller og skal løpe, hvor det rett og slett ser ut som den hopper over noen frames. Samme i filmer også, hvor bildet rett og slett hakker. Det, kombinert med noe rar viftelyd gjør at jeg mistenker noe grafikkproblemer. Har et Abit NF7-S hovedkort, AMD XP2500+, 768 MB PC3200 DDR-RAM, WD 80 Gig disk 7200 RPM /m 8MB cache. Noen tips? Har ingen andre skjermkort å teste heller.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette kan jo være hakking da. Hvis du for eksempel spiller på nett samtidig som du laster ned på kazaa eller har en aktiv download. Spiller du på nett? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmm kan bare hende at skjermkortet begynner og slippe taket .. men det tviler jeg på..sikkert skjermkortet som går varmt ta og kjøl det ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå