Mann1982 Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) Hei, Jeg trenger å få kjøpt et webkamera med oppløsning på (minst) 1280x720 og helst med lang kabel. Trenger dette i forbindelse med eksamen. I de fleste butikker så er det tomt for webkamera. Hvor kan jeg få kjøpt webkamera med raskt innlevering ? Endret 21. april 2020 av Mann1982 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Kan tenkes at både Clas Olshon og Kjell & Company har. Ellers har jo stort sett Power og Elkjøp sånt på lager, men kanskje ikke i disse dager. Du kan ikke bruke mobilen da? Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) Hvis ikke du får tak kan du prøve en Ny eller gammel mobil som webkamera Edit Ser det har blitt sagt? Endret 21. april 2020 av Zisum Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Mitt webcam mener jeg å huske er USB, så regner ikke med at kabel bør være ett av kriteriene da du kan kjøpe en forlenger eller hub til den delen. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Har brukt DroidCam med hell når jeg har hatt møter på stajonær PC i det siste. Mulig du må betale en 50-lapp for "pro" for oppløsningen du trenger. Lett å bruke over wifi ihvertfall, men må ha telefon i debug-mode for å bruke usb. Eneste å tenke på er batteri om det er lange møter, ha powerbank eller lader klar. Finnes sikkert noe tilsvarende for iOS. Gratis å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå