surferxy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Er en klønete fyr som ikke tør å sette sammen egen pc. Vurderer derfor å kjøpe en kampanje pc fra Mamoz (vinner i dinside test). Er dette et sikkert sted å handle fra? Noen erfaringer å dele? surfer Lenke til kommentar
mariux Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har ingen erfaring med de, men de sender ting via min avdeling på posten:-) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er en seriøs butikk ja, det må den være for den er rangert som nr. 2 på webshopguiden her på hw.no. Les litt der Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Min fetter kjøpte en slik DinSide PC fra Mamoz. Jeg tok imot den og installerte og oppdaterte det som var nødvendig osv. PCen virket grei den, og tror også Mamoz skal være en bra sjappe. Men har ikke selv noen erfaringer med dem... Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bra kundeservice og rask levering Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Takker for tilbakemeldingene. Ser ut som det går mot handel. surfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå