tezamno Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei arbeidsplassen min går over fra fylke til stat årskifte. Alle pc'ne er blitt byttet ut, barna på barnehjemmet får ny spilldata; http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=176&g1=3...41&l=2&lantall= Kan noen fortelle meg om grafikken på denne er god nok for dagens spill? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Kort sagt: Nei! Kjøp et Radeon 9600 (np/pro/xt) for eksempel. Dette vil duge greit for en stund. Regner med at dere ikke kan bruke flere tusen på skjermkort. Endret 30. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det var vel ikke grafikkkort? no integrert ting? Men CPU virket jo ålreit.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Grafikken er tragisk og dugger ikke til spill. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kort sagt: Nei! Kjøp et Radeon 9600 (np/pro/xt) for eksempel. Dette vil duge greit for en stund. Regner med at dere ikke kan bruke flere tusen på skjermkort. Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ok, skal vise styrer'n disse kommentarene. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Men åssen spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er ikke det kraftigste grafikken eg har sett, men til de enkle spillene holder det lenge. Men det som eg ikke likte er at det bare er 256MB system minne, burde ha vært 512MB. 40GB disken er og en ting som senker hastigheten på spillene og alt det andre, men men er vel staten som betaler. Ser stadig denne feil, store cpu 2.8GHz, liten disk 40GB, lite med ram 256. Denne pc'en har en så krafdig prosessor at den må vente på resten av systemet. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er ikke det kraftigste grafikken eg har sett, men til de enkle spillene holder det lenge.(...) 40GB disken er og en ting som senker hastigheten på spillene og alt det andre, men men er vel staten som betaler. Hvis "de enkle spillene" er noe annet enn flash spill på Internett så holder ikke den integrerte grafikken i det hele tatt. Grafikken er her en sinnsykt mye større begrensning på spill enn harddisken. En 7200rpm 40GB disk holder greit hastighetmessig enda, og uansett så merker du bare litt forskjell på harddiskene i loading-fasen i spillene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 En 7200rpm 40GB disk holder greit hastighetmessig enda, og uansett så merker du bare litt forskjell på harddiskene i loading-fasen i spillene. Nå tenkte eg ikke på rpm'en på disken, men på data tettheten pr rpm. Jo større disken/partisjonen er, til raskere blir les og skriv til disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå