Superparanoid Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Leste denne artikkelen på tek.no: https://www.tek.no/nyheter/kommentar/i/GGLELm/betal-helt-kontaktlst-med-mobilen Jeg har lenge ventet på å kunne bruke mobilen når jeg skal betale for meg i butikker. Men med android og Sparebank1 er dette tydeligvis noe som drøyer. Og da hørtes apper som Curve og Revolut ut som redningen. Men noen fortalte at sistnevnte er en egen bankkonto, med eget kort, og det var ikke akkurat det jeg var ute etter. Så da står vi igjen med Curve. Men jeg klarer ikke å opprette konto. Får bare beskjed om "hostname not verified" eller noe lignende. Hva er problemet? Fungerer det ikke med Android? Hvorfor finnes det da en app på Google Play? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ikke helt det du lurer på, men interessant at Sparebank1 støtter Garmin Pay og Fitbit Pay, men ikke Google Pay eller Apple Pay.. Jeg har ingen problemer med Google Pay med Sparebank Sør hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå