okey Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 hei, vet noen om hvordan skal man bli elektriker? jeg har vært i vg1 elektro og fullført men droppa vg2 data- elektronik. men nå lurte jeg på om er det en annen vei å ta vg2 elenergi? har sett på privatist men skjønner ikke helt hvordan det foregår. er det bare å melde seg på de fagene og ta eksamen i? også kan jeg søke meg som lærling? tipp`s? Lenke til kommentar
LukeErth Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Sitat eksamen expert hireessaywriter okey skrev (På 20.4.2020 den 12.41): Hva er trinnene for å bli elektriker? Jeg tror jeg kan være en lærling også ... >| Sitering er forkortet |< Hei, jeg fant et Elenergi Vg2-kurs på NKI, men det er for dyrt for meg. Hvor kan jeg finne billige skoler og lærebedrifter? Endret 10. juli 2020 av LukeErth Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Kan du ikke søke ordinært opptak i ditt fylke? På samme måte som du søkte VG1 og VG2 tidligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå