jic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 <? $connection = mysql_connect("$hostname" , "$user" , "$pass"); $db = mysql_select_db($dbase , $connection); $henta= mysql_query("SELECT * FROM post WHERE id='$id' "); while($get=mysql_fetch_array($henta)){ ?> <table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%" id="table1" border="1"> <tr> <td bgColor="#d7e3ed" colSpan="3"> Emne<? echo " $get[topic]"; ?>:</td> <td></td> </tr> <tr bgColor="#eeeeee"> <td solid" width="20%" height="30"> Forfatter<? echo " $get[username]"; ?>:</td> <td width="50%"> Dato<? echo " $get[date]"; ?>:</td> <td align="right" width="30%"> </td> </tr> <tr> <td style=" 1px solid; BORDER-BOTTOM: #6699cc 1px solid" vAlign="top" width="20%" height="100"> </td> <td vAlign="top" width="80%" colSpan="2"><? echo " $get[post2]"; ?></td> </tr> <? $faisal= mysql_query("SELECT * FROM forumsvar where topic='$topic' "); while($get=mysql_fetch_array($faisal)){ ?> <tr> <td bgColor="#d7e3ed" colSpan="3">Emne<? echo " $get[topic]"; ?>:</td> <td> </td> </tr> <tr bgColor="#eeeeee"> <td width="20%" height="30"> Svar av:<? echo " $get[username]"; ?></td> <td width="50%">Dato<? echo " $get[date]"; ?>:</td> <td align="right" width="30%"> </td> </tr> <tr> <td " vAlign="top" width="20%" height="100"> </td> <td vAlign="top" width="80%" colSpan="2"><? echo " $get[answer]"; ?></td><tr></table><? } ?><? } ?> Jeg Det jeg trenger hjelp til er at. Hvis jeg f eks har kalt $topic for i øverste for. test så vil jeg at alle som har test i nedreste kommer etter hverandre, men det er bare ei som kommer med. Hva kan være grunnen. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis jeg f eks har kalt $topic for i øverste for. test så vil jeg at alle som har test i nedreste kommer etter hverandre, men det er bare ei som kommer med. Hva mener du med "kalt $topic for i øverste"? du definerer ikke topic i det øverste code feltet. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kanskje du trenger en $topic = $get['topic']; like etter øverste while? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå