[-GoMp-] Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Lurer på hva som "kreves" av en DVD-spiller i dag(DVD-rom altså)? Sitter her med en DVD-rom som fulgte med en Targa-maskin jeg kjøpte for vel 2 år siden tenker jeg, vet ikke noe om den, hverken merke eller spesifikasjoner. Derfor lurte jeg på om noen har noen anbefalinger og erfaringer å komme med, når det gjelder for eksempel disse to?: LG DVD-spiller IDE 16x/48x eller Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x LG sin DVD-rom har 512kb cache, mens Plextor sin har 256Kb, men til gjengjeld har Plextor sin lavere/raskere "accsess time"...har dette mye å si for DVD-romen's ytelse, kvalitet osv? Takke for alle svar! Godt nyttår! Lenke til kommentar
inSain Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) jeg har lite peiling på dvd-spillere, men tror ikke det har så veldi mye å si på kvaliteten egentli.. kansje mer på selve kvaliteten til dvd-spilleren(levetid) og design? donno edit: leif Endret 30. desember 2003 av inSain Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 så lenge det er 16 x skal det holde helt topp Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 hehe...okay:) Da heller jeg nok mer mot LG; billigere og mer cahce? hoho Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei! Er ikke alltid lurt hele tiden å kjøpe det billigste. En kompis av meg har den plextor dvd spilleren, og han er veldig fornøyd. Den er utroli stillegående etter at den har fått boota dvden. Det egentli jeg anbefaler deg å gjøre er faktisk å bruke den dvden som fulgte med targa maskinen noen måneder til. Som sikkert de fleste har lagt merke til så synker dvd brennere fort i pris nå i disse dager. Du burde kanskje gjøre som meg og heller legge av de pengene til en . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå