Luakon Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Hei, Jeg skal bytte svinghjul komplett med cluch på passat 2010 modell 4 motion. Jeg tenkte å kjøpe delene på mekonomen komplett. Men jeg ser at de selger luk og sachs. Hvilket er best av luk og sachs fordi jeg vet at sachs er veldig god merke, men er usikker hvordan luk er. Eller skal jeg kjøpe delene på Volswagen? Hva anbefaler du av kjøp av svinghjulkomplett? Takk for tips Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Sjekk pris på eurodel.no, det er rart hvis de ikke er billigere enn mekonomen. 6-7 tusen for clutch og svinghjul etter det jeg kan se. Sachs skal nå være et trygt valg. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 kremt skrev (7 minutter siden): Sjekk pris på eurodel.no, det er rart hvis de ikke er billigere enn mekonomen. 6-7 tusen for clutch og svinghjul etter det jeg kan se. Sachs skal nå være et trygt valg. Så sachs er bedre enn luk. Hva anbefaler du fordi jeg vet at når det kommer til støtdemper av sachs så er det god merke. Fordi jeg har lyst på god kvalitet av svinghjul komplett ikke dårlig vare Hvorfor anbefaler du akkurat sachs? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Del av ZF, stort konsern. Nøye kvalitetskontroll. Jeg er sikker på at dersom du får noe trøbbel med et Sachs produkt innen rimelig tid så vil du få hjelp. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 kremt skrev (17 timer siden): Del av ZF, stort konsern. Nøye kvalitetskontroll. Jeg er sikker på at dersom du får noe trøbbel med et Sachs produkt innen rimelig tid så vil du få hjelp. ok, da skal jeg vurdere hvilket jeg skal kjøpe også må jeg høre med verkstedet Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå