Morromann Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Hva er den beste og tryggeste måten å desinfisere en mobilskjerm fra potensielle coronavirus på? Absolutt viktig at jeg får gjort det, men jeg er redd for å ødelegge skjermen også. Så hvilke tips har dere? Hjelper det med våtservietter eller frarådes det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Vann og såpe har vel god effekt. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 Merko. skrev (15 minutter siden): Vann og såpe har vel god effekt. Er det sikkert? Hva slags såpe? Og hva slags klut bør jeg bruke? Hvordan gjør du det? Går det greit med standard oppvaskmiddel eller vil det ødelegge skjermen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg har alltid brukt et par dråper antibac og mykt papir - både på skjerm og rundt kantene - (har gjort det i flere år, før corona tiden, og ikke merket noe skader av det. Det fordamper jo fort.) 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 RandiA skrev (1 time siden): Jeg har alltid brukt et par dråper antibac og mykt papir - både på skjerm og rundt kantene - (har gjort det i flere år, før corona tiden, og ikke merket noe skader av det. Det fordamper jo fort.) Tusen takk. Tok sjansen på det og telefonen lever. Googler meg frem til at det angivelig vil ødelegge telefonen men sånn er det jo når man googler. Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) Såpe løser opp fett. Det er fettet på skjermen som holder på eventuell smitte. En ren skjerm er en smittefri skjerm. Endret 18. april 2020 av Rasjonelt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Man kan bare klistre på en skjembeskytter så kan man vaske med hva man vil. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 Nidar2 skrev (10 minutter siden): Man kan bare klistre på en skjembeskytter så kan man vaske med hva man vil. Har desverre ikke en sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå