Spillredaksjonen Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Radioprofil og aksjonær i Apeks Niklas Baarli, har møtt misnøye etter sine krasse kommentarer. E-SPORT: Deleier i regjerende seriemester stormer mot egen klubb på Twitter Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Gud hjelpe meg kor vanskelig det har blitt å forstå at selfølgelig blir da baluba, når du velger som kjendis å gje kritikk i offentlig media, istadenfor å ta det på privaten, og ikkje minst konstruktivt!!!!! 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Hvis jeg skal kritisere mine ansatte så gjør jeg det da vel ikke via sosiale medier! Jeg setter meg ned med de og snakker med de. Bli voksen! 1 Lenke til kommentar
#Riko Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Nå tror jeg neppe du har noen ansatte. Men uansett så er jo ikke Baarli sjef i Apeks på noen måte. Bare fordi han har en liten aksjeandel. Hvis jeg kjøper aksjer noe sted så er ikke jeg sjef på noen som helst måte før jeg har kjøpt opp en betydelig andel. 2 Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ansatte? Han er aksjonær. Hvis du kjøper deg 100 aksjer i Equinor er du ikke fratatt retten til å klage på bensinprisen på twitter om du vil... 4 Lenke til kommentar
Crush Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Denne tweeten var helt på sin plass. Hvor er resultatene? Hvor er utviklingen? Vel på samme sted som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå