iR' BR34K Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Billig, presis, lett, enkel og komfortabel: Kva meir kan ein be om? TEST: Endgame Gear XM1 White Lenke til kommentar
icc Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Må innrømme at jeg var skeptisk da jeg bytte til denne fra Rival 300, men den ligger overraskende godt i den store hånda mi, glir lett og har ypperlig presisjon. Her er det lite å klage på og jeg vil påstå den er mer allsidig enn 300-en. Savner ikke RGB og den hvite er unektelig pen å se på. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 icc skrev (27 minutter siden): Må innrømme at jeg var skeptisk da jeg bytte til denne fra Rival 300, men den ligger overraskende godt i den store hånda mi, glir lett og har ypperlig presisjon. Her er det lite å klage på og jeg vil påstå den er mer allsidig enn 300-en. Savner ikke RGB og den hvite er unektelig pen å se på. Personlig har eg sett penare mus... Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Spennende mus! Fikk veldig lyst til å teste denne ut i noen runder cs og Warzone. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Er dette en mus for høyrehendte eller er den for begge? Hadde vært kjekt om slik info også hadd blitt med i anmeldelser, da jeg som venstrehendt ikke helt har behov for å lese tester om mus jeg ikke kan bruke ? Lenke til kommentar
icc Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Pallehysa skrev (På 18.4.2020 den 14.29): Personlig har eg sett penare mus... Så bra, dette med smak er veldig subjektivt. Gjest skrev (På 20.4.2020 den 0.25): Er dette en mus for høyrehendte eller er den for begge? Hadde vært kjekt om slik info også hadd blitt med i anmeldelser, da jeg som venstrehendt ikke helt har behov for å lese tester om mus jeg ikke kan bruke ? Tror det skal gå fint da den er helt lik i form på begge siden, forutenom side-knappene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå