Gå til innhold

Velge mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men Sendo X har fungsjoner som man ikke trenger.... er bare foretningsmenn som reiser 24/7 som gjøre der........... E700 er mye kulere og et klokere valg.. og my billigere enn en Sendo X... :yes:

Har nokia 6600...den har akkurat samme funksjoner som sendo X (samme oprativsystem) å jeg bruker ALT av funskjonene.....jeg er heller ikke no "foretningsman"

Lenke til kommentar
Nokia 6230 har en bra skerm!!!

TFT,65k...Du sier at skermen er liten,som den også er,men skermen er bra forde..

Skjermen er ikke veldig bra nei.

Jeg vil også mene at skjermstørrelse har noe å si for hvor bra skjermen. Men det er opp til hver og en hva en legger i definisjonen av det.

Jeg synes ihvertfall ikke denne skjermen ser særlig bra ut:

pic17-2.jpg

pic6.jpg

Har du lest av folk som har prøvd den at den er bra? eller tror du det fordi den har 65 k farger og TFT?

Lenke til kommentar

Jeg vil også mene at skjermstørrelse har noe å si for hvor bra skjermen. Men det er opp til hver og en hva en legger i definisjonen av det.

pic17-2.jpg

pic6.jpg

Har du lest av folk som har prøvd den at den er bra? eller tror du det fordi den har 65 k farger og TFT?

vell,de skerv i mobil at den hadde "riktig bra display" og ja,jeg trur også skermen er bra,nettopp fordi det er TFT og 65k og fordi alle andre TFT skermene til Nokia har vært riktig bra.(ihvertfall de med 65k...dvs:N6600 ;) )

Lenke til kommentar

pic17-2.jpg

pic6.jpg

vell,de skerv i mobil at den hadde "riktig bra display" og ja,jeg trur også skermen er bra,nettopp fordi det er TFT og 65k og fordi alle andre TFT skermene til Nokia har vært riktig bra.(ihvertfall de med 65k...dvs:N6600 ;) )

Samma ****** er det passiv stn suger det sykt uansett...

Det er faktisk ufattelig forskjell på passiv stn og tft skjermert basert på aktiv matrise i fordel for passiv matrise...

-Passiv STN skjerm som blandt annet er benyttet i t610(personlig syns jg den suger hemningsløst)

-Den er billig og bruker mindre strøm

-Imot setning til aktiv matrise basert TFT som bruker mer strøm er dyrere og MYEE bedre

EDIT: har du faktisk sett en passiv stn mot en skikkelig tft skjerm?

F.eks en t610 mot en e700?

Endret av So
Lenke til kommentar
fikk e700 i dag(eller i går om du vil),,, den er best,,,så sinnsykt digg mobil ,,, dere kan ikke tenke dere det engang,,,den er råbra!!!

ville aldri funnet på å kjøpe en annen

Samsung e-700 er ikke godt for no annet en et bra design...på alle andre ting er den ubrukelig :thumbdown:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Samsung e700 mobilen over alle,,,den eier,,, kjøp den og du blir døds fornøyd,,,

men e700 er også døds bra,,,jeg får'n i morra,,,du må bare kjøpe den!!

Litt interessant innlegg du kommer med. Du anbefaler altså en telefon så utrolig sterkt, på tross av at du ikke får den før i morgen? Er ikke e700 den telefonen med 1: Dårlig batteri 2: Uten bluetooth 3: Elendig støtte for IR? Synes ikke akkurat at DET hørtes ut som noe bra kjøp...

Lenke til kommentar
Samsung e700 mobilen over alle,,,den eier,,, kjøp den og du blir døds fornøyd,,,

men e700 er også døds bra,,,jeg får'n i morra,,,du må bare kjøpe den!!

Litt interessant innlegg du kommer med. Du anbefaler altså en telefon så utrolig sterkt, på tross av at du ikke får den før i morgen? Er ikke e700 den telefonen med 1: Dårlig batteri 2: Uten bluetooth 3: Elendig støtte for IR? Synes ikke akkurat at DET hørtes ut som noe bra kjøp...

kunne ikke vært mere enig med deg! :thumbup:

Men for min del så har jeg alltid bryd meg mere om å ha en telefon hvor jeg har nesten ubegrenset med mulighet....

Derfor jeg har hatt Nokia 7650, 3650, 6600...muligens planer om å få meg en sx1 også

Lenke til kommentar

Det er faktisk ufattelig forskjell på passiv stn og tft skjermert basert på aktiv matrise i fordel for passiv matrise...

-Passiv STN skjerm som blandt annet er benyttet i t610(personlig syns jg den suger hemningsløst)

-Imot setning til aktiv matrise basert TFT som bruker mer strøm er dyrere og MYEE bedre

Hva har egentlig passive STN skjermer med dette å gjøre? Som ingar sier har jo 6230 en aktivt TFT skjerm.

Lenke til kommentar

Hva har egentlig passive STN skjermer med dette å gjøre? Som ingar sier har jo 6230 en aktivt TFT skjerm.

EDIT:

Oi sry :dontgetit::blush::cry: den hadde visst aktiv tft... Beklager arehei :cry:

Endret av So
Lenke til kommentar

Den mest interessante er vel 6230 som har mp3 spiller, minnekort, men likevel liten mobil. Som vanlig, liten og ikke så bra skjerm.

Nokia 6230 har en bra skerm!!!

TFT,65k...Du sier at skermen er liten,som den også er,men skermen er bra forde..

Argh.. Kan du ikke lære at OPPLØSNINGEN er mer viktig enn antall farger? Ikke for å være sur ellerno, er bare så mange som bare legger vekt på antall farger..

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...