Gå til innhold

Velge mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den batteritiden som de har skrevet er feil. Standby tid er at du ikke driver med mobilen og bare lar den ligge der ikke sant? Jeg driver med mobilen hver dag og filmer, hører på musikk, ringer og sender meldinger og da holder min Nec e606 i 2-3 dager.

Så du trur at batteritiden blir BEDERE hvis du spiller spill og hører på musikk?

Den blir ikke bedre, men det må ha skjedd en feil med at de sier at den holder bare i 45 timer på stanby-tid.

Lenke til kommentar
Gå for flaggskipet Siemens SX1!

flaggskipet til siemens...

beste mobben rent teknisk er nok helt uten konkurenter sony ericssons p800/p900 tlf.

Egentlig ikke,da kan man liksågodt trekke inn QTEK 2020,og P900 er IKKE 2020 overlegen :cool:

Kan dere ramse opp hvilke mobiler med fargeskjerm og kamera som kommer framover nå?

Lenke til kommentar
Gå for flaggskipet Siemens SX1!

flaggskipet til siemens...

beste mobben rent teknisk er nok helt uten konkurenter sony ericssons p800/p900 tlf.

Egentlig ikke,da kan man liksågodt trekke inn QTEK 2020,og P900 er IKKE 2020 overlegen :cool:

Jaja, spørs hva du legger i "best rent teknisk" og hva du legger i "mobil". Jeg ville kalt p900 en mobil, men jeg synes heller en 2020 er en pda. 2020 har mange funksjoner, men ææææ, den er STOOOOR !

Lenke til kommentar
dett kommer helt ann på om du har gode signaler...

hvor dårliger signaler, jo mere batteri brukes det

Jeg har alltid fult med signaler. Når andre mobiler har 1 i signaler i kjellere og sånt, har jeg alltid 1-2 mer signaler. Jeg har tenkt å selge min Nec e606 snart, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal selge den for...

Endret av anderslien
Lenke til kommentar
hva skal du få istedenfor da?

Jeg vet ikke helt... Har tenkt på Sendo X, Neonode N1 og Siemens SX1, men SX1 har rare taster og Neonode N1 kommer visst aldri. Sendo X er nok den jeg kommer til å kjøpe... Det spørs om det kommer noen andre mobiler. Noen som har noen forslag på hvor mye jeg bør selge min Nec e606 for? Den er helt strøken.

Lenke til kommentar
sendo x har jo symbian og det er et godt argument i seg selv

Dette er så feil som det bare går an å få det, i og med at symbian overhode ikke har noen nyttefunksjon i seg selv.

Chigu

Jeg synes det er et godt argument at en mobil har symbian os, for da for eieren mulighet til å laste ned mange programmer, og noen av dem kan jo også være nyttige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...