Gå til innhold

Velge mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke ha E700! Jeg har prøvd den og den har ikke akkuart så veldig mange funksjoner. Jeg vil heller ikke ha Siemens SX1 fordi den har så sinnsykt rare knapper! Jeg vil ikke ha SE T630 fordi den er nesten helt lik t610 og den likte jeg ikke så godt... Lite minne, dårlig kamera og ganske dårlig fargeskjerm. P900 er litt for stor... Har prøvd den litt og da prøvde jeg kameraet og det var skikkelig bra, men jeg vil ikke ha en så stror mobil.

Lenke til kommentar
Jeg har en Nec e606 og den har flere funksjoner enn Samsung E700 og jeg har ikke tenkt å få en dårligere mobil. Jeg vil ha en mobil med mp3-spiller, fordi jeg pleier å bruke den. Kommer Sendo X før sommeren? Har dere noen forslag til bra mobiler som kommer til Norge innen 3 måneder?

hadde kansje vært en fordel med en mobil med bedere batteritid en 45 timer? :devil:

Lenke til kommentar
Jeg har en Nec e606 og den har flere funksjoner enn Samsung E700 og jeg har ikke tenkt å få en dårligere mobil. Jeg vil ha en mobil med mp3-spiller, fordi jeg pleier å bruke den. Kommer Sendo X før sommeren? Har dere noen forslag til bra mobiler som kommer til Norge innen 3 måneder?

hadde kansje vært en fordel med en mobil med bedere batteritid en 45 timer? :devil:

Den batteritiden som de har skrevet er feil. Standby tid er at du ikke driver med mobilen og bare lar den ligge der ikke sant? Jeg driver med mobilen hver dag og filmer, hører på musikk, ringer og sender meldinger og da holder min Nec e606 i 2-3 dager.

Lenke til kommentar
DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT VENTER IKKE FORGJEVES! 

ehm,,,,men må man vente lenge burde man finne noe annet i mellomtiden,,,,

neida,,,men fy fader så digg mob,,,hadde ikke dødd for'n,,men men,,,

du burde seriøst ta e700,,,den er bare best,,,

JEG VIL IKKE HA SAMSUNG E700 HAR JEG SAGT!!

Lenke til kommentar

Du får kjøpe den mobilen som passer deg best. Alle har forskjellige behov. Men hvis du vil ha en avansert telefon anbefaler jeg SX1. Det ble sagt at tastene trekker ned.. ja, kanskje i starten, men det er noe du venner deg til! Du burde ikke se på tastene som noe negativt.

Samsungen har nesten ingen funksjoner, sammenlignet med Sx1 N6600 og X, men den er stilig. Så hvis du vil ha en "kul" mobil, så kjøp den. Ellers råder jeg deg til å vente, hvis det ikke haster.

Det kommer noe nytt hele tiden.

men: Hvordan kan dere anbefale mobiler som ikke har kommet ut på markedet enda? (Snakker spesielt om SE T630.) Dere har jo ikke testet den.. Det blir som å uttale seg om tastene på SX1 bare ved å se på de.. Ting må testes, folk! Personlig testing! :)

Godt nytt år a!

Lenke til kommentar
DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT VENTER IKKE FORGJEVES! 

ehm,,,,men må man vente lenge burde man finne noe annet i mellomtiden,,,,

neida,,,men fy fader så digg mob,,,hadde ikke dødd for'n,,men men,,,

du burde seriøst ta e700,,,den er bare best,,,

best på hvilken måte? Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar

Den batteritiden som de har skrevet er feil. Standby tid er at du ikke driver med mobilen og bare lar den ligge der ikke sant? Jeg driver med mobilen hver dag og filmer, hører på musikk, ringer og sender meldinger og da holder min Nec e606 i 2-3 dager.

Så du trur at batteritiden blir BEDERE hvis du spiller spill og hører på musikk?

Lenke til kommentar
jeg vet det,,,,men du vil ikke bli mer fornøyd me en annen mobil enn du blir me e700,,,må jo hjelpe han tilbake på rette spor når han har gått seg vill

Han har sagt han ikke vil ha en dårligere mobil, hvilket e700 er.

Kanskje _du_ synes det er den beste mobilen i verden, men det er faktisk ikke alle som er like enige med deg om det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...