HeleneKS Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Usikker på hvilken kategori jeg skulle ta, men håper likevell på litt tips eller svar. Jeg har nettopp fått meg en partner til og bare ha samleie med. Problemet er at han ELSKER MALIN REITAN, MGP JUNIOR LÅTER OG ENHJØRNINGER. Han er 24 år. Tips til å få han til å like andre låter? Det er nok en stor turn off for meg.. Men utstyret hannes er såpass deilig at jeg ikke dropper han. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Folk er forskjellige. Virker som en harmløs fyr. Mitt tips er å ikke henge seg opp i småting som musikksmak. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Kvifor bry seg om det? Om du er ikkje ute etter forhold med han, så ikkje bry deg om kas musikk han hører på. Sett på noe annet mens du er med han. Når du drar så hører han på det han liker. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Kva slags musikk høyrer du sjølv på? 1 Lenke til kommentar
n0mad Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 (endret) Jeg fyrer ofte opp "Kaptein Sortebill" og tar meg en sjørøverpils på terassen når kona ikke er hjemme. Kanskje barnslig men .... "Å hei fadderi og fadderullandei!". Den er jo litt catchy Endret 22. april 2020 av n0mad Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Bortimot ALLE kvinnfolk hører på turn-off musikk. Welcome to a man's world 7 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Er dette musikk dere hører på når dere har sex? Om ikke så ser jeg ikke problemet.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Glad jeg ikke har den livsstilen at jeg må veie opp for "deilig utstyr" og "barnemusikk" hos eventuelle partnere ^^, Litt av et absurd problem. Lurer på hva en sexolog hadde sagt til det der ^^ 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Tipper at noen som hører på slik musikk barn liker,er lett utviklingshemmet. Bare en teori. 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Ingen fasit på det. Men mange liker bare å kaste dritt om andre og sette de i bås for både det ene og andre de gjør. Han er såpass voksen at han tør å være barnslig er mitt syn på saken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå