Nysgjerrig3 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Hei, hvordan får jeg bort synligheten av kontakter i fb-messenger? Det er ikke alle jeg er så opptatt av å se om er pålogget til enhver tid. Jeg har allerede prøvd ganske lenge å finne ut av dette selv og det er noe jeg har tenkt på lenge. Derfor ikke bare et innfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Har leitt etter det same sjølv utan resultat. Det er ikkje berre folk ein ikkje har kontakt med som dukkar opp, men folk eg kanskje har hatt kontakt med ifm. kjøp eller salg av eit eller anna. Ikkje ven med dei på FB og har ikkje tenkt å ha kontakt med dei igjen. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Har dere prøvd å blokkere meldinger fra dem og/eller deres profil? Tror de ikke kommer opp da! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Det fungerer med dei eg aldri har tenkt å ha kontakt med, men det er mange eg kan finne på å ha kontakt med eller ikkje har noko grunn for å blokkere. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå