Adrax Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Har aldri handlet fra Autodoc før. Skal kjøpe alle servicedeler til min nyinnkjøpte Honda CRV 2008 mod, Diesel manuell. Deriblant; Oljefilter, dieselfilter, luftfilter, pollenfilter, støtdemper og noe mer. Hvordan vet jeg hvilke merker som er kvalitet og hvilke som ikke er det? For f.eks. luftfilter er det merker som Ridex, MS Germany, Japanparts, Nipparts, Ashika osv. Alle har jo 4 eller 5 stjerner. Hvordan vet jeg hva som er best kvalitet? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Du kan jo titte på eurodel.no som har et lignende utvalg og priser som er nokså like. Huk av for "premium" deler der, så får du god var samtidig som du får gode priser. Eurodel er norske, ergo slipper du styr med MVA, og ikke minst så har du norske rettigheter ifm retur. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Adrax skrev (17 minutter siden): Hvordan vet jeg hvilke merker som er kvalitet og hvilke som ikke er det? Kjøp Mann filter. Jeg pleier å kjøpe NK eller Sachs deler (f.eks. støtdemper). Du må kontakte kundeservice for å gi beskjed om at de aldri skal bytte ut bestilte produkter med Stark-produkter (autodoc's eget merke) før du bestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå